Värikkäitä kaloja
Valvoja: Moderaattorit
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Perhosten kestämättömyys on kyllä tiedossa oleva fakta ja varsin surkea juttu, niin nätti kala kun onkin ja käyttäytyminenkin mielenkiintoista.
Ruostekirjot ovat kestäviä affenoita, samoin serkkunsa lippukirjot. Mukava valinta voisi olla myös se rusokirjoahven
Ruostekirjot ovat kestäviä affenoita, samoin serkkunsa lippukirjot. Mukava valinta voisi olla myös se rusokirjoahven

Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Taisitpa saada mut lopullisesti innostumaan affenistaLisa kirjoitti:Ruostekirjot ovat kestäviä affenoita, samoin serkkunsa lippukirjot. Mukava valinta voisi olla myös se rusokirjoahven

-
- Katalysaattori
- Viesti:
Täältä löytyy hyviä kuvia tuosta rusosta.Blue kirjoitti:Taisitpa saada mut lopullisesti innostumaan affenistaNäyttääkö ruostekirjo todellisuudessakin tältä? Entä löytyisikö tuosta rusokirjoahvenesta mahdollisimman totuudenmukaista kuvaa? Tuo ruosteinen näyttäisi ainakin komealta kalalta.
Ruostekirjo ja lippukirjo ovat hyvin samannäköisiä otuksia ja mielestäni vain kutupuvussa nämä kaksi erottuvat toisistaan kunnolla. Kaupoissakin saa olla tarkkana, että kumpia tulee saatua matkaan. Liput ovat omien havaintojeni mukaan yleisempiä tarjolla olevista.
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
-
- Junior Member
Mielestäni timanttikirjot ovat loistava valintaBlue kirjoitti:Saas nähdä mitä sitä lopuksi tulee otettua, rusoja olisi ainakin tilattavissaMielä yksi kala tuli mieleen, timanttikirjoahven. Mites se sopisi?

Itse olen täysin hurahtanut apistoihin siitä saakka kun keltakäppänät tulivat taloon ja olen haaveillut vaihtavani isonkin altaan kalaston apistoihin. Täytyisi vain saada vaihdettua tuo kirkas sora ensin hiekkaan...huoh.
Jos päädyt timantteihin tai ruosteisiin, minä voisin ehkä myydä parin. Tässä fotoja:
http://www.netikka.net/ilkka.korhonen/galleria_ld/
http://www.netikka.net/ilkka.korhonen/galleria_ah/