Altaan jakamisesta kiinnostuneille olisi hyvä ja siisti paketti myytävänä:
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... 0&t=141334
Valvoja: Moderaattorit

Näin minullakin on 600L rakennettu, tosin ei kahtia jaettuna, vaan 100L on eristettynä.Mabo kirjoitti:Meilläkin on suodatinmatolla (5 cm paksu, karkeudeltaan hieno) jaettu allas kahtia. Pala on riittävän iso, jotta se pysyy paikoillaan ilman erillistä kiinnitystä.