Altaassa on muitakin monnisia ja ostan lisää kunhan löydän (on koko ajan "ostoslistalla"), olen niitä etsinytkin jo tas-huutokaupasta lähtien kun nuo tuli mulleMonniluola kirjoitti:kimsl kirjoitti:Kestää helposti tuon 27 astetta! Ja sehän on kuparimonnisesta jalostettu musta muoto, ei eri monnislaji, mutta toosi kaunis on, mulla on niitä 3!pikkulehtikala+ kirjoitti:Pandamonninen on tosi hieno ja helposti saatavana, joka myös sopii 27 asteeseen. Toinen upea, mutta ei niin helposti saatavana on black venezuela -monnislaji, mutta en tiedä kestääkö se 27 astetta.
Sinun lienee parasta kimsl ostaa monnisia vähän lisää, sillä 3 kuparimonnista ei ole vielä parvi...
Altaaseeni parhaat monnit/monniset
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Mies
Re: Parhaat monnit/monniset
Re: Altaaseeni parhaat monnit/monniset
Ajattelin kysäistä onko 83-litrainen akva mielestänne liian pieni 6-7 kappaleelle Black Venezueloja..? Kovasti olen noihin mustiin tykästynyt.
Altaan pohja on kooltaan kuitenkin 59x39, eli lähes yhtä iso pinta-ala kuin vanhassa 120-litraisessa akvassani. En kuitenkaan halua kaloille liian ahtaita oloja, joten jos Venezuelat eivät sovi, niin osaisitteko suositella jotain muuta monnista? Altaan lämpötilaksi tulisi 26-27, pH 6-7 ja muita asukkeja viirikirjokalaparvi sekä vihersukaravut (+mahdollisesti myös 3 katinkultamonnia).