Ostaisin hieman pidemmän letkun. Ei montaa euroa, eikä petä liitoksesta.bj kirjoitti:Mulla muuten Eheimin putkia piti jatkaa tuon listan takia, sahalla poikki ja pieni pätkä letkua väliin
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Valvoja: Moderaattorit
Ostaisin hieman pidemmän letkun. Ei montaa euroa, eikä petä liitoksesta.bj kirjoitti:Mulla muuten Eheimin putkia piti jatkaa tuon listan takia, sahalla poikki ja pieni pätkä letkua väliin
Omassa vastaavassa viritelmässä täydensin vielä saumakohtia sellaisella metallisella letkunkiristimellä. Niitä taitaa imupuolella olla 5 kpl.bj kirjoitti:Mutkun piti jatkaa sitä taittuvaa osaa. Imuputken "koukku" ei riittänyt tuon lasilistaisen reunan yli. Ja nuo kovamuoviset kulmat siinä on oltava, letkua ei saisi niin tiiviisti taittumaan eikä pysymään paikoillaan. Nyt ne on niin kuin levennetyt U-kirjaimet väärinpäin vainen.
Missäs noita myydään?RHODESIAN kirjoitti:Hassu juttu, mulla on ruostumattomia klemmareita sponsored by Stora Enso
Woe jestas! Etkö sä nyt tota tajuu?RHODESIAN kirjoitti:Hassu juttu, mulla on ruostumattomia klemmareita sponsored by Stora Enso
Veneilytarvikeliikkeistä ainakin, eivätkä ole edes kovin kalliita. Oulusta Vene-hyvöseltä, saattaisi löytyä Biltemastakin.Deicide kirjoitti:Saa niitä ruostumattomattomattomiakin jostain! Ovat vaan kalliimpia.