Mulla on kans tuota samaa. Itse olen ehkä vähän käsi tai jotain, mutta onnistun sotkemaan aika pahasti. Tosiaan sementiksi sitä ennemmin kutsuisi, väriltään siis sementin harmaata. Hieman saattaa pölyttää kun laittaa akvaarioon, mutta tosi vähän ja valmistaja sanoo, ettei siitä irtoa haitallisia aineita.Kimmo S kirjoitti:Tuo taitaa olla käyttökustannuksiltaan kaikista edullisinta, ilmeisesti ei koko saavia tarvitse sekoittaa kerralla? Onko tuo saman kaltaista kuin esim. aqua medicin / tunzen 2 komponentti massa?patu kirjoitti:Fragien liimailussa olen ollut tyytyväinen tähän "liimaan" enemmänki sementtiä tuo kuitenkin on, sekaan lisätään vain akvaariosta vettä. Kovettuu veden alla todella nopeasti eikä sotke pahastikkaan vettä.
tikku-montiporien kuolema?
Valvoja: Moderaattorit
-
cmmd
- Senior Member

- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Re: tikku-montiporien kuolema?
-
Maisu
- Elite Member

- Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
- Sukupuoli: Nainen
Nyt löytyi tuota "pintalimaa" uudestaan. Aika jännä sinänsä, olen pitänyt allasta tarkkaan silmällä ja nyt kun tuo ilmestyi takaisin niin se kasvoi ihan järjettömän nopeasti.
-
patu
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: FOMA #6
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Ite olen käyttäny tuota altaan ulkopuolella, jossakin erillisessä astiassa liimannu fragit fragikiviin, antanu hieman jämähtää ja sitten altaaseen niin ei sotke yhtään. Yksittäistä fragia jos suoraan altaaseen liimailee niin sotkee varmasti jonnin verran mutta sehän ei ole vaarallista.cmmd kirjoitti:Mulla on kans tuota samaa. Itse olen ehkä vähän käsi tai jotain, mutta onnistun sotkemaan aika pahasti. Tosiaan sementiksi sitä ennemmin kutsuisi, väriltään siis sementin harmaata. Hieman saattaa pölyttää kun laittaa akvaarioon, mutta tosi vähän ja valmistaja sanoo, ettei siitä irtoa haitallisia aineita.Kimmo S kirjoitti:Tuo taitaa olla käyttökustannuksiltaan kaikista edullisinta, ilmeisesti ei koko saavia tarvitse sekoittaa kerralla? Onko tuo saman kaltaista kuin esim. aqua medicin / tunzen 2 komponentti massa?patu kirjoitti:Fragien liimailussa olen ollut tyytyväinen tähän "liimaan" enemmänki sementtiä tuo kuitenkin on, sekaan lisätään vain akvaariosta vettä. Kovettuu veden alla todella nopeasti eikä sotke pahastikkaan vettä.