Hauskaahan tämä on, mutta eikös ylläpidon olisi aika lukita aihe??
Valvoja: Moderaattorit
Korva kirjoitti:Et sitten sen julkisemmin sitä viitsinyt kertoa... Kohta on lauma separaattoreita ja moderaattoreita kimpussasi...
Ainakin siistittiin ketjua - sellainen tapa täällä on.. Yleensähän keskustelua on turha jatkaa, jos se vaan jyllää paikallaan tai kuten huomasit mukaan liittyi a) jonkun toisen käyttäjän toinen persoona - tai ehkä jopa jo se "kolmas minä" b) Hesperiasta karannut viittamies tai c) henkilö, jolta puuttuu elämä.liina kirjoitti:Niinkö täällä on tapana? Yleistä keskustelua ja juuri kun sinäkin melkein lähetät
Niin, enkä minäkään ylläpitäjänä olisi puuttunut viestiin ":-)"pehis kirjoitti:No mutta eihän asiasta ole epäilystäkään
Tuollaisen tulkinnan kun teit niin voinen kysyä olet itse herra b vaiko c?kuten huomasit mukaan liittyi a) jonkun toisen käyttäjän toinen persoona - tai ehkä jopa jo se "kolmas minä" b) Hesperiasta karannut viittamies tai c) henkilö, jolta puuttuu elämä.
Odotamme että mukaan liittyy d) naapurin koira ja sitten suljemme keskustelunaqua2002 kirjoitti: a) jonkun toisen käyttäjän toinen persoona - tai ehkä jopa jo se "kolmas minä" b) Hesperiasta karannut viittamies tai c) henkilö, jolta puuttuu elämä.