Liitokset piti, myös ekat omat putkien liimaukset. Ei vuoda mistään. Jeejee. Akvaarion muutto on tehty myös moneen otteeseen mielikuvaharjoitteluna.

Valvoja: Moderaattorit
Jaa... olisit heti sanonut. Luulin että se kaatokulma on oikeasti täynnä ja että tässä simuloitiin oikeasti toimintaa, niin että ei mennä uskon varassa sen toiminnan kanssa. Tottahan se ylivuotoputki ääntä pitää, jos se kurlaa ilmaa kokoajan mukaan.Iipuli kirjoitti:Jep. Siis nimenomaan vettä on kierrätetty pelkästään kaatokulman ja ala-altaan välillä. Vedenkorkeus kaatokulmassa n.10 cm. Että kyllä se tuosta hiljenee, kun vesi menee itse altaaseen. Tarkoitus oli nyt vaan testata noiden läpivientien tiiviys ja vähän haistella, että kuinka toi kierto sitten pelittää. Ei ihan kylmiltään tarvii lähteä täyden altaan kanssa.
Juu. Tuo mespilia etenkin. Nyt ovat onneksi molemmat siirtyneet laseihin roikkumaan, niin saa kivet nätin punerruksen takaisin. Koetin muuten tarjota omega one super weggie levää noille...kelpasi vappunaamariksi.ÄmHoo kirjoitti:Iipuli, syövätkö sinun siilisi kalkkilevää?
M.
Millä systeemillä se vesi sitten tulisi sieltä reunojen yli?Iipuli kirjoitti:Kaatokulma ei tule olemaankaan täynnä vettä. Ihan vesivahinkoriskin minimoimiseksi. Tällä systeemillä vesi ei tule missään tilanteessa altaiden reunojen yli.Kurlaamisen, lirinän ja lorinan poistoon oon saanut jo aika hyvin ohjeita. Katotaan sitten tarkemmin, kun oikeasti on tositilanne kyseessä. Nyt oon koettanut valmistella tota ukkoa siihen, että alkuvaiheessa allas tulee mökäämään, ennen kuin saan säädöt kohdilleen.