Mä ainakin olen kiinnostunut noista täplämonnisista, saisi porukkaa kasvatettua.Leba kirjoitti:ninuska kirjoitti:Viime vuonna Tampereella oli huutiksen yhteydessä kaveri myymässä altaasta pieniä itse kasvattamiaan kaloja. Ostin parven kääpiömonnisia, jotka porskuttavat edelleen virkeinä. Onko tietoa onko sama kaveri tulossa tänävuonna myymään kaloja? Nyt olisi hinku saada jotain muuta pientä kalaa purkkiin, kun altaassa on melkein pelkästään pohjakaloja. Muistaakseni hänellä oli kaikenlaista kivaa pientä parvikalaa myynnissä viimeksi.
Tervehdys,
aikomus olisi tulla, fisuja vielä joitakin minulla on, katso lajit täältä: http://aqua-web.fi/forum/viewtopic.php?f=99&t=220462
En uskalla sanoa tuonko akvaarioita vai pakattuja fisuja hutiksen, sen verran iso operaatio on ja viime vuonna jäi aika paljon kaloja kotiinvietäväksi. Onko järjestyssääntöjen aikataulukaan muutettu, aikaisempi ei sopii sellaiselle: aamulla ei riittä aikaa valmistautumiselle (pitäisi päästä 2 tuntia aikaisemmin) ja myyntiajat ainoastaan taukohetkeellä ovat aivaan liian lyhyitä, myyntipistet suljettulla markettialueella? Toivottavasti hutiksen suunnitteluporukka on viime vuodesta tehnyt muutoksia ? Muuten on vaikea saada kauppiaitakin innostumaan.
Mitä tuot/haet TAS:n huutokaupasta 5.10.2013
Valvoja: Moderaattorit
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
Re: Mitä tuot/haet TAS:n huutokaupasta 5.10.2013
Krooninen akvaariokuume vuodesta 2012
-
- Member
- Akvaarioseurat: TAS
Multa löytyisi ylimääräinen 60cm Giant, yhdellä 15W putkella. Tilalle tarvitsisin 45-50cm valaisimen.VesiEläin kirjoitti:Tarvitsisin loisteputkivalaisimen, joka on 60 cm pitkä. Yksputkinen, hyväkuntoinen ja edukas kelpais.
Kurkkutelineiden lisäksi tulossa olis mangrovekantoja, jos sais aikaseksi pakata ne.

Itse ajattelin tuoda oksia ja kantoja myyntiin ja bongailla kotiloita.
200l ja 3x45l.
kalaton1 kirjoitti:Mä ainakin olen kiinnostunut noista täplämonnisista, saisi porukkaa kasvatettua.Leba kirjoitti:ninuska kirjoitti:Viime vuonna Tampereella oli huutiksen yhteydessä kaveri myymässä altaasta pieniä itse kasvattamiaan kaloja. Ostin parven kääpiömonnisia, jotka porskuttavat edelleen virkeinä. Onko tietoa onko sama kaveri tulossa tänävuonna myymään kaloja? Nyt olisi hinku saada jotain muuta pientä kalaa purkkiin, kun altaassa on melkein pelkästään pohjakaloja. Muistaakseni hänellä oli kaikenlaista kivaa pientä parvikalaa myynnissä viimeksi.
Tervehdys,
aikomus olisi tulla, fisuja vielä joitakin minulla on, katso lajit täältä: http://aqua-web.fi/forum/viewtopic.php?f=99&t=220462
En uskalla sanoa tuonko akvaarioita vai pakattuja fisuja hutiksen, sen verran iso operaatio on ja viime vuonna jäi aika paljon kaloja kotiinvietäväksi. Onko järjestyssääntöjen aikataulukaan muutettu, aikaisempi ei sopii sellaiselle: aamulla ei riittä aikaa valmistautumiselle (pitäisi päästä 2 tuntia aikaisemmin) ja myyntiajat ainoastaan taukohetkeellä ovat aivaan liian lyhyitä, myyntipistet suljettulla markettialueella? Toivottavasti hutiksen suunnitteluporukka on viime vuodesta tehnyt muutoksia ? Muuten on vaikea saada kauppiaitakin innostumaan.
Ja ... meille tuli vaan poikapuolisia kääpiömonnisia, haussa siis tyttöjä...
Oiskohan ikinä tarvetta kelään kuiviin omenapuun oksiin...
-
- Starting Member
Etsin Piikkisilmiä,Intiaanisulkia ja isoja Keltabarbeja.
Puikkoja jos jotain mitä täältä ei jo löydy.
Jos ehdin huutaa muutamassa tunnissa mitä ehdin paikalla olla.
En tuo myyntiin mutta voin samalla Tampereelle tuoda Akvaario maailma vuosikerrat joista täällä myynti ilmoitus.
Ja liian korkeaksi (kaluste väliin) todetun 200 litraisen altaan L 100 K 50 S 40.
Hopeat kehykset,kansilasit,valaisin kahdella putkella (toinen putki puuttuu),Eheim pic up 2012 (imukupit tarvii uudet) ja lappo.
Ihan siisti paketti.
Hinta Tampereelle tuotuna 50e ja vaihdossa käy yllä mainitut kalat.
YV:llä vain yhteyttä niin otan mukaani
Puikkoja jos jotain mitä täältä ei jo löydy.
Jos ehdin huutaa muutamassa tunnissa mitä ehdin paikalla olla.
En tuo myyntiin mutta voin samalla Tampereelle tuoda Akvaario maailma vuosikerrat joista täällä myynti ilmoitus.
Ja liian korkeaksi (kaluste väliin) todetun 200 litraisen altaan L 100 K 50 S 40.
Hopeat kehykset,kansilasit,valaisin kahdella putkella (toinen putki puuttuu),Eheim pic up 2012 (imukupit tarvii uudet) ja lappo.
Ihan siisti paketti.
Hinta Tampereelle tuotuna 50e ja vaihdossa käy yllä mainitut kalat.
YV:llä vain yhteyttä niin otan mukaani

-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS, HAS, Ciklidistit
Tuon muutaman tehokkaamman Eheimin suodattimen huutokauppaan ja myös muuta tekniikkaa. Hakupuolella ei ole oikeastaan mitään, mutta varmaan taas tulee jotain heräteostoksia tehtyä 

-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Ei ollut mitään vaivaa siitä ja huomasin että olit kirjoittanut viestisi aikaisemminLeba kirjoitti: Hei Aku,
huomathan, että kirjoittelin aamulla ja puhelimessa keskusteltiin myöhemmin, pahoitteleen jos aiheuttin vaivaa. Mutta hyvää asiaa, että positiivisia muutoksia selkeästi esitetty tännekiin. Kuulostaa hienolta, ja mahtavaa kun teitä on niin joustavaa porukka. Toivotaan, että perille tulee tarpeeksi monta harrastaja tekemään löytöjä, näkemään tuttuja, keskustelemaan kokemuksistaan. Tällaisia tapahtumia nykyään niin harvoin, että akvaarioharrastus meina hiipua. Nähdään.

Mut näinhän se menee. Jos huomataan epäkohta, tai asia, joka voitaisiin tehdä paremmin, niin se pitää tuoda esille. Eihän sitä muuten voi tehdä paremmaksi.
Hiukka paremmat tilat kuin ennen,hipihopi
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: Meri-Lapin Akvaristit ry
- Sukupuoli: Mies
Käväsin paikanpäällä hakemassa pari ehemiä ja täytyy sanoa, että hienon tapahtuman olitte järjestäneet 

Käyttöohjeet on nössöjä varten. Ei tiedolla, Ei taidolla vaan Tuurilla!
aah, ihania heräteostoksia, upeita ja heti vilkkaita ja eloisia, värkkäitä...
-lastenkin iloksi kardinaalitetroja ja kirsikkabarbeja, lähinnä minulle mielenkiinnosta vyövaanijakaloja (ilmeisesti 3 koirasta, yksi naaras (pitäisiköhän 2 koirasta siirtää toiseen altaaseen jos meinaa kudettaa noita aikanaan... ?)
-lastenkin iloksi kardinaalitetroja ja kirsikkabarbeja, lähinnä minulle mielenkiinnosta vyövaanijakaloja (ilmeisesti 3 koirasta, yksi naaras (pitäisiköhän 2 koirasta siirtää toiseen altaaseen jos meinaa kudettaa noita aikanaan... ?)
-
- Advanced Member
TAS:n tiimi kiittää kiitoksista, ja tervetuloa ensi vuonna uudestaan.DnooB kirjoitti:Käväsin paikanpäällä hakemassa pari ehemiä ja täytyy sanoa, että hienon tapahtuman olitte järjestäneet