Joo kiitos, mutta tarkotin / en selittänyt, että millaiselta tuo näyttää ns. käytettynä? Mainoskuvana tuo on aina tuo sama mutta...karihe kirjoitti:Tästä osoitteesta löytyy ainakin muutama.Drooms kirjoitti:Onko jollain kuvia juwel rio 400 paketista?
http://www.preisroboter.de/ergebnis984274.html
Tyylikkäät akvapaketit?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Drooms kirjoitti:Joo kiitos, mutta tarkotin / en selittänyt, että millaiselta tuo näyttää ns. käytettynä? Mainoskuvana tuo on aina tuo sama mutta...karihe kirjoitti:Tästä osoitteesta löytyy ainakin muutama.Drooms kirjoitti:Onko jollain kuvia juwel rio 400 paketista?
Jos kuva 75 litraa pienemmästä samanlaisesta kelpaa, niin multa vois löytyä.
Fishy fella.
-
- Advanced Member
Miten muuten keskimittaiset naisihmiset huoltavat nuo korkeat kalustealtaansa? MP:n tai Juwelin vastaavia olen katsellut, niitä isompia, mutta pöytänsä kanssa nuo yltävät suunnilleen mun olkapään tasalle, joten ei toivoakaan siitä, että yltää pohjalle ja kasvipihtejä en ole koskaan oppinut käyttämään.
kelpaa, haluan lähinnä katsoa että miten tuo kuva eroaa, käytetyistä.Azkhaeracan kirjoitti:Drooms kirjoitti:Joo kiitos, mutta tarkotin / en selittänyt, että millaiselta tuo näyttää ns. käytettynä? Mainoskuvana tuo on aina tuo sama mutta...karihe kirjoitti:Tästä osoitteesta löytyy ainakin muutama.Drooms kirjoitti:Onko jollain kuvia juwel rio 400 paketista?
Jos kuva 75 litraa pienemmästä samanlaisesta kelpaa, niin multa vois löytyä.
Sitä samaa ihmettelen minäkin. Itse olen 184cm pitkä ja sain hädin tuskin huollettua uuden Akvastabilin, alas kun on 60cm korkea ja kaapisto 71cm niin nipin napin käsi yltää pohjalle.Malys kirjoitti:Miten muuten keskimittaiset naisihmiset huoltavat nuo korkeat kalustealtaansa? MP:n tai Juwelin vastaavia olen katsellut, niitä isompia, mutta pöytänsä kanssa nuo yltävät suunnilleen mun olkapään tasalle, joten ei toivoakaan siitä, että yltää pohjalle ja kasvipihtejä en ole koskaan oppinut käyttämään.

Mittaa on mulla 156cm, ja akvaarion yläreuna on 130 sentin korkeudessa
Apuna on keittiöjakkara, kasvipihdit ja hihaton paita... Hiukkasen hankalaa, myönnetään
Varsinkin akvaarion takareunan sisustuksen saa miettiä tosi tarkasti, ettei tarvitse jatkuvasti roplata.

Apuna on keittiöjakkara, kasvipihdit ja hihaton paita... Hiukkasen hankalaa, myönnetään

Hoc non credo; toga mea iterum surrepta est!
Ei voi olla totta! Togani on taas varastettu.
Ei voi olla totta! Togani on taas varastettu.
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: OAS
Itselläni on Juwelin 400 ja hyvin yltää pohjalle tonkimaan ku viitsii vaan tuolin päälle nousta seisomaan. Ja naisihmisenä pituutta minulla ei ole lähellekkään 184 cm.karihe kirjoitti:Sitä samaa ihmettelen minäkin. Itse olen 184cm pitkä ja sain hädin tuskin huollettua uuden Akvastabilin, alas kun on 60cm korkea ja kaapisto 71cm niin nipin napin käsi yltää pohjalle.Malys kirjoitti:Miten muuten keskimittaiset naisihmiset huoltavat nuo korkeat kalustealtaansa? MP:n tai Juwelin vastaavia olen katsellut, niitä isompia, mutta pöytänsä kanssa nuo yltävät suunnilleen mun olkapään tasalle, joten ei toivoakaan siitä, että yltää pohjalle ja kasvipihtejä en ole koskaan oppinut käyttämään.

Minä vannon lähes kaksimetrisen poikaystävän nimeen.
Voi sitä pyytää auttamaan, kun ei meinaa yltää. Toinen "apuväline" on keittiönjakkara. Tuo isompi "mun" akva on onneksi sopivalla tasolla työskennellä, tuo toinen taasen on kirjahyllyn päällä, mikä vaatii äijän tai portaiden käyttöä.

40l, 65l, 128l (80x40x40) ja 300l (120x50x50)
Blogi
Blogi
Jee! Meille tulee viimestään kuukauden päästä Juwelin kulma-akvaario, noin 70 litraa. Mukaan ostettiin valaisinkansi. Jalusta oli tosi yksinkertasen näkönen(ja hintaa 100e..), joten ukko saa tehdä meille itse sellasen, vaneritehtaalla kun on töissäkin
Messevää, en oo vielä koskaan ostanut ihan uutta allasta. JA vielä tuommonen siisti mallikin. Täytyy sitä joskus törsätä vähän :mrgreen:Sitäpaitsi tää oli vähän pakon sanelema homma,kun tuo suorakaiteen mallinen 60l. ei oikein näytä hyvältä nurkassa.
Onneksi muut roinat on valmiina hiekoista lähtien. Eikä tarvii kypsytelläkään, kun sisältä muuttaa 60l. akvasta suoraan. Hih!
Hyvä homma että on toi ukko nikkaroimassa(kyllä sitä itekin osais), ja ihan itse tarjoutu tekemään."Onpa kallis alusta. Tota ei kyllä osteta, mä teen jalustan siihen."

Messevää, en oo vielä koskaan ostanut ihan uutta allasta. JA vielä tuommonen siisti mallikin. Täytyy sitä joskus törsätä vähän :mrgreen:Sitäpaitsi tää oli vähän pakon sanelema homma,kun tuo suorakaiteen mallinen 60l. ei oikein näytä hyvältä nurkassa.

Hyvä homma että on toi ukko nikkaroimassa(kyllä sitä itekin osais), ja ihan itse tarjoutu tekemään."Onpa kallis alusta. Tota ei kyllä osteta, mä teen jalustan siihen."
*laa la laa*
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Viesti:
Muista Tiittis sanoa armaallesi että sen jalustan pitää kestää teidän molempien paino kun siinä istutte yhtaikaa. Sitten ei tarvitse pelätä että jalusta pettäisi
.

1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Joo, no kaupan jalusta oli tasan sellanen, että alla levy, välissä kaksi pylvästä ja päällä levy. Nää pylväät oli ruksin mallisia, eli kaksi n.25cm levyistä lautaa ristikkäin. Oli tosi huteran oloinen, heiluin kun kokeilin
Täällä samannäköinen: http://www.justbuyonline.co.uk/rena-aquarama-o-237.html
Johan on kumma jos ei itse saada tukevampaa aikaseksi. Tosi säälittävä rakennelma tuo alusta nimittäin. Ja varmasti saadaan tukeva, kun ukko saa työpaikaltaan vaikka 20mm vaneria jos haluaa. Varmasti kestää nääs kun tekee "pikkasen" leveemmät pylväät ku tuossa.

Täällä samannäköinen: http://www.justbuyonline.co.uk/rena-aquarama-o-237.html
Johan on kumma jos ei itse saada tukevampaa aikaseksi. Tosi säälittävä rakennelma tuo alusta nimittäin. Ja varmasti saadaan tukeva, kun ukko saa työpaikaltaan vaikka 20mm vaneria jos haluaa. Varmasti kestää nääs kun tekee "pikkasen" leveemmät pylväät ku tuossa.

*laa la laa*
Re: Tyylikkäät akvapaketit?
http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/n ... gEPzB9AsBP
Vajaan neljän tonnin paketti
Kyllä kelpais tollanen itellekkin, mutta noin paljoo en kyllä maksais. Ja tuo 70 cm korkeus on ehkä vähän liikaa.
Vajaan neljän tonnin paketti

Kyllä kelpais tollanen itellekkin, mutta noin paljoo en kyllä maksais. Ja tuo 70 cm korkeus on ehkä vähän liikaa.
Eikä oikein auennut, miksi tuo maksaa noin paljon. Läpiviennit?JohannaR kirjoitti: Vajaan neljän tonnin paketti![]()

~~~~~~~~~~
The Life Aquatic
The Life Aquatic
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Mies
juwel vision 450 on tosi hieno akvaario ja hinta voi aina keskustella myyjän kanssa. ostin itse noin 2kk sitten ja olen ollut tosi tyytyväinen !!! ainakin nyt kun otettin pois se juwel oma suodatin ja lämitin koska ne olivat kyllä tosi huonot...nyt on yks iso eheim sisä ja ulkosuodatin ja jäger lämmitin toimi tosi hyvin... suositellen kyllä se vision 450 !!!
7800L (koi lamikko) 1400L (kulmaprojekti) 840L (tanganjika) 450L (malawi) 660L (jack dempsey) 120L (tetra) 64L (rapu)