Tyylikkäät akvapaketit?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Drooms
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drooms »

karihe kirjoitti:
Drooms kirjoitti:Onko jollain kuvia juwel rio 400 paketista?
Tästä osoitteesta löytyy ainakin muutama.
http://www.preisroboter.de/ergebnis984274.html
Joo kiitos, mutta tarkotin / en selittänyt, että millaiselta tuo näyttää ns. käytettynä? Mainoskuvana tuo on aina tuo sama mutta...
Azkhaeracan
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Azkhaeracan »

Drooms kirjoitti:
karihe kirjoitti:
Joo kiitos, mutta tarkotin / en selittänyt, että millaiselta tuo näyttää ns. käytettynä? Mainoskuvana tuo on aina tuo sama mutta...

Jos kuva 75 litraa pienemmästä samanlaisesta kelpaa, niin multa vois löytyä.
Fishy fella.
Malys
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Malys »

Miten muuten keskimittaiset naisihmiset huoltavat nuo korkeat kalustealtaansa? MP:n tai Juwelin vastaavia olen katsellut, niitä isompia, mutta pöytänsä kanssa nuo yltävät suunnilleen mun olkapään tasalle, joten ei toivoakaan siitä, että yltää pohjalle ja kasvipihtejä en ole koskaan oppinut käyttämään.
Drooms
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drooms »

Azkhaeracan kirjoitti:
Drooms kirjoitti:
karihe kirjoitti:

Jos kuva 75 litraa pienemmästä samanlaisesta kelpaa, niin multa vois löytyä.
kelpaa, haluan lähinnä katsoa että miten tuo kuva eroaa, käytetyistä.
karihe
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja karihe »

Malys kirjoitti:Miten muuten keskimittaiset naisihmiset huoltavat nuo korkeat kalustealtaansa? MP:n tai Juwelin vastaavia olen katsellut, niitä isompia, mutta pöytänsä kanssa nuo yltävät suunnilleen mun olkapään tasalle, joten ei toivoakaan siitä, että yltää pohjalle ja kasvipihtejä en ole koskaan oppinut käyttämään.
Sitä samaa ihmettelen minäkin. Itse olen 184cm pitkä ja sain hädin tuskin huollettua uuden Akvastabilin, alas kun on 60cm korkea ja kaapisto 71cm niin nipin napin käsi yltää pohjalle. :)
kasiko
Member
Member

Viesti Kirjoittaja kasiko »

Mittaa on mulla 156cm, ja akvaarion yläreuna on 130 sentin korkeudessa :mrgreen:
Apuna on keittiöjakkara, kasvipihdit ja hihaton paita... Hiukkasen hankalaa, myönnetään :mrgreen: Varsinkin akvaarion takareunan sisustuksen saa miettiä tosi tarkasti, ettei tarvitse jatkuvasti roplata.
Hoc non credo; toga mea iterum surrepta est!
Ei voi olla totta! Togani on taas varastettu.
minnakoo
Junior Member
Junior Member
Akvaarioseurat: OAS

Viesti Kirjoittaja minnakoo »

karihe kirjoitti:
Malys kirjoitti:Miten muuten keskimittaiset naisihmiset huoltavat nuo korkeat kalustealtaansa? MP:n tai Juwelin vastaavia olen katsellut, niitä isompia, mutta pöytänsä kanssa nuo yltävät suunnilleen mun olkapään tasalle, joten ei toivoakaan siitä, että yltää pohjalle ja kasvipihtejä en ole koskaan oppinut käyttämään.
Sitä samaa ihmettelen minäkin. Itse olen 184cm pitkä ja sain hädin tuskin huollettua uuden Akvastabilin, alas kun on 60cm korkea ja kaapisto 71cm niin nipin napin käsi yltää pohjalle. :)
Itselläni on Juwelin 400 ja hyvin yltää pohjalle tonkimaan ku viitsii vaan tuolin päälle nousta seisomaan. Ja naisihmisenä pituutta minulla ei ole lähellekkään 184 cm. :)
Dixie
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Dixie »

Itse olen 171cm pitkä. Jakkaran ja hihattoman paidan kanssa pääsee melko pitkälle [;)]
"Olisinpa tikka! Saisin elantoni hakkaamalla päätä puuhun."
Maisu
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS

Viesti Kirjoittaja Maisu »

Minä vannon lypsyjakkaran nimeen.
partis<3
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja partis<3 »

Minä vannon lähes kaksimetrisen poikaystävän nimeen. :mrgreen: Voi sitä pyytää auttamaan, kun ei meinaa yltää. Toinen "apuväline" on keittiönjakkara. Tuo isompi "mun" akva on onneksi sopivalla tasolla työskennellä, tuo toinen taasen on kirjahyllyn päällä, mikä vaatii äijän tai portaiden käyttöä.
40l, 65l, 128l (80x40x40) ja 300l (120x50x50)
Blogi
Tittis
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Tittis »

Jee! Meille tulee viimestään kuukauden päästä Juwelin kulma-akvaario, noin 70 litraa. Mukaan ostettiin valaisinkansi. Jalusta oli tosi yksinkertasen näkönen(ja hintaa 100e..), joten ukko saa tehdä meille itse sellasen, vaneritehtaalla kun on töissäkin :mrgreen:

Messevää, en oo vielä koskaan ostanut ihan uutta allasta. JA vielä tuommonen siisti mallikin. Täytyy sitä joskus törsätä vähän :mrgreen:Sitäpaitsi tää oli vähän pakon sanelema homma,kun tuo suorakaiteen mallinen 60l. ei oikein näytä hyvältä nurkassa. 8-) Onneksi muut roinat on valmiina hiekoista lähtien. Eikä tarvii kypsytelläkään, kun sisältä muuttaa 60l. akvasta suoraan. Hih!

Hyvä homma että on toi ukko nikkaroimassa(kyllä sitä itekin osais), ja ihan itse tarjoutu tekemään."Onpa kallis alusta. Tota ei kyllä osteta, mä teen jalustan siihen."
*laa la laa*
Adrianna
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: LAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Adrianna »

Muista Tiittis sanoa armaallesi että sen jalustan pitää kestää teidän molempien paino kun siinä istutte yhtaikaa. Sitten ei tarvitse pelätä että jalusta pettäisi ;).
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Tittis
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Tittis »

Joo, no kaupan jalusta oli tasan sellanen, että alla levy, välissä kaksi pylvästä ja päällä levy. Nää pylväät oli ruksin mallisia, eli kaksi n.25cm levyistä lautaa ristikkäin. Oli tosi huteran oloinen, heiluin kun kokeilin 8O
Täällä samannäköinen: http://www.justbuyonline.co.uk/rena-aquarama-o-237.html

Johan on kumma jos ei itse saada tukevampaa aikaseksi. Tosi säälittävä rakennelma tuo alusta nimittäin. Ja varmasti saadaan tukeva, kun ukko saa työpaikaltaan vaikka 20mm vaneria jos haluaa. Varmasti kestää nääs kun tekee "pikkasen" leveemmät pylväät ku tuossa.
:mrgreen:
*laa la laa*
JohannaR
Junior Member
Junior Member

Re: Tyylikkäät akvapaketit?

Viesti Kirjoittaja JohannaR »

http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/n ... gEPzB9AsBP
Vajaan neljän tonnin paketti 8O

Kyllä kelpais tollanen itellekkin, mutta noin paljoo en kyllä maksais. Ja tuo 70 cm korkeus on ehkä vähän liikaa.
Zissou
Member
Member
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Zissou »

JohannaR kirjoitti: Vajaan neljän tonnin paketti 8O
Eikä oikein auennut, miksi tuo maksaa noin paljon. Läpiviennit? :mrgreen:
~~~~~~~~~~
The Life Aquatic
DJmohican
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja DJmohican »

juwel vision 450 on tosi hieno akvaario ja hinta voi aina keskustella myyjän kanssa. ostin itse noin 2kk sitten ja olen ollut tosi tyytyväinen !!! ainakin nyt kun otettin pois se juwel oma suodatin ja lämitin koska ne olivat kyllä tosi huonot...nyt on yks iso eheim sisä ja ulkosuodatin ja jäger lämmitin toimi tosi hyvin... suositellen kyllä se vision 450 !!!
7800L (koi lamikko) 1400L (kulmaprojekti) 840L (tanganjika) 450L (malawi) 660L (jack dempsey) 120L (tetra) 64L (rapu)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”