Kiekon evät kummalliset

Kiekkokalojen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Kaizu
Imperaattori
Imperaattori
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

Tuukkis kirjoitti:myöskin kurjesta löytyy hyvää discus spesialia jota myös suosittelen.
Mitäs tämä discus spesial sisältää? Ajattelin vain että liekö tuolla sama vaikutus nitraattiin kuin "muikkumiksillä".

Käytitkö kanttarelli liivatetta tuon muikkumiksin sitomiseen? Jos käytit, niin muistitko hyydyttää levyt viileässä ennen pakastimeen laittamista? Itse tein joskus muinoin jonkinlaista räkmixiä ja tuikkasin levyt suoraan pakastimeen. Seurauksena tästä oli se, ettei levy hyytynyt lainkaan ja palaset levisivät akvaarioon.
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
kantarelli
Member
Member

Viesti Kirjoittaja kantarelli »

Pistin liivatetta. Meni kyllä jääkaapin kautta, ehkä sitten oli liian vähän aikaa kun tosiaan hajoaa ihan sinne akvaan :/. Täytyypä ostaa niitä valkoisia hyttysiä sitten huomenna :).
Zelda
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Zelda »

Minä olen ostanut akvaarioliikkeestä (tosin en Kurjesta) kiekkomiksiä joka lienee sisällöltään samaa kuin discus special. Sisältää aika suuren osan artemiaa, sotkee kyllä vettä mutten ole huomannut että olisi sen vuoksi tarvinnut vettä vaihtaa useammin.
Leviää vedessä aika "hötöksi", pahemmin kuin pelkät survarit.
Tuukkis
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit

Viesti Kirjoittaja Tuukkis »

Mielestäni tuo discus spesialin hötöksi leviäminen on aika lievää, varsinkin kun ei tarvitse pelätä taudin aiheuttajia.Spesiaali sisältää äyriäisiä,valkeita hyttysen toukkia,pinaattia,naudan tai kalkkunan sydäntä.Nämä on silmämääräisiä havaintoja,pakkauksessa ei lue mitä sisältää.
In numbers of ten the power is in one.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kiekkokalat”