ps. Tallinnan chittarit auki 7-23
Robin hoodin kalanruoka
Valvoja: Moderaattorit
En tietenkään mene!Fosco kirjoitti:Kävelkää ihan sataman lähellä olevaan TODELLA isoon Citymarkettiin ja menkää lemmikkieläinosastolle.
Jos asioin ruokakaupassa Tallinnassa, niin käyn aina muutaman kilsan päässä sijaitsevissa marketeissa - huomattavasti edullisempaa kuin sataman liikkeissä.
-No sitten voit varautua niihin bestfriend mössöihinaqua2002 kirjoitti: Jos asioin ruokakaupassa Tallinnassa, niin käyn aina muutaman kilsan päässä sijaitsevissa marketeissa - huomattavasti edullisempaa kuin sataman liikkeissä.
edit: toki KALJA on halvempaa kaupungin laitamilla
- 88% testanneista naisista vakuuttui Tehosta.
Tropical on Tropical: http://www.tropical.com.pl/
Tropicalin ruokia on montaa erilaista ja mulla on niiden vegeruokaa, valkosipulimössöä ja spirulinaa. Tropicalin nappuloitakin taitaa löytyä.
Merkki on jostain syystä saanut ala-arvoisen maineen akvaristien keskuudessa ja eräs hkiläinen akvakauppiaskin totesi, että merkki on huono ja pitää sen takia Tropicalin ruokia "ylähyllyllä tuolla piilossa".
En tiedä, miksi sitten ruoka olisi niin huonolaatuista muihin verrattuna.
Tropicalin ruokia on montaa erilaista ja mulla on niiden vegeruokaa, valkosipulimössöä ja spirulinaa. Tropicalin nappuloitakin taitaa löytyä.
Merkki on jostain syystä saanut ala-arvoisen maineen akvaristien keskuudessa ja eräs hkiläinen akvakauppiaskin totesi, että merkki on huono ja pitää sen takia Tropicalin ruokia "ylähyllyllä tuolla piilossa".
En tiedä, miksi sitten ruoka olisi niin huonolaatuista muihin verrattuna.
Joo mull on tropical vegetable kalanruokaa. Se vissii maistuu pahalta koska aluks mun kalat ei suostuneet kuin näykkimään sitä. nyt ne syö sitä ihan normaalisti
ku loppu vähän aika sitte tetran ruoat enkä oo ehtiny ostaa lisää (1/2 kuukautta, vois jo sanoo laiskuudeks
). Mutta kun toi ruoka näyttää nyt noille kelpaavan, eikä ole tullut minkäänlaisia haittavaikutuksia (veden likaantumista tai kalojen voinnin huonontumista).
Niin ei ole tullut kiirettä.
Niin ei ole tullut kiirettä.
-
kirjoplaty
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Mä ostin piikkisilmilleni just seran vipania, eikä oikein maistunut. Sehän on sellaista lasturuokaa. Ne vaan näykki ja riuhto sitä, mutta kurkusta alas ei mennyt. Lopulta mä noukin sen lastun sieltä pois.
Muut ruoat on kelvanneet hyvin.
Kalojen ruoka TOP 10 -lista:
1. Surviaiset
2. Sera Onip tabletti
3. Kero perustablettiruoka
4. Wardley katkarapupelletti
5. Joku sera vihertabletti
6. Sera kultakalanraeruoka (ei maistunut kyllä ollenkaan)
Lisäksi yks päivä kokeilin kaurapuuroa, ei kelvannut. Pitää ilmeisesti seuraavaks koittaa jotain pieniä onkilieroja?
Muut ruoat on kelvanneet hyvin.
Kalojen ruoka TOP 10 -lista:
1. Surviaiset
2. Sera Onip tabletti
3. Kero perustablettiruoka
4. Wardley katkarapupelletti
5. Joku sera vihertabletti
6. Sera kultakalanraeruoka (ei maistunut kyllä ollenkaan)
Lisäksi yks päivä kokeilin kaurapuuroa, ei kelvannut. Pitää ilmeisesti seuraavaks koittaa jotain pieniä onkilieroja?
Pehmokalojen kotisivu: https://sites.google.com/site/pehmokala/