Robin hoodin kalanruoka

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Teho
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Teho »

Oho! Tallinnassa on halpaa leipää!

ps. Tallinnan chittarit auki 7-23 [;)]
- 88% testanneista naisista vakuuttui Tehosta.
VilleJ
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

Fosco kirjoitti:Kävelkää ihan sataman lähellä olevaan TODELLA isoon Citymarkettiin ja menkää lemmikkieläinosastolle.
En tietenkään mene! :mrgreen: Sataman liikkeet on turistiliikkeitä ja niissä hinnat todellisia hintoja kalliimpia.

Jos asioin ruokakaupassa Tallinnassa, niin käyn aina muutaman kilsan päässä sijaitsevissa marketeissa - huomattavasti edullisempaa kuin sataman liikkeissä.
Teho
Advanced Member
Advanced Member

aqua2002 kirjoitti: Jos asioin ruokakaupassa Tallinnassa, niin käyn aina muutaman kilsan päässä sijaitsevissa marketeissa - huomattavasti edullisempaa kuin sataman liikkeissä.
-No sitten voit varautua niihin bestfriend mössöihin :mrgreen: :mrgreen:

edit: toki KALJA on halvempaa kaupungin laitamilla :mrgreen:
SnowBear*
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja SnowBear* »

Taas vähän OT mutta palatakseni siihen ruokaan mistä aikaisemmin jotain sanoin. Merkki on Tropical, onko kukaan kokeillut sitä vai saanko olla ensimmäinen?
Teho
Advanced Member
Advanced Member

Tropical? eikö sitä ollut Suomessakin joskus 90-luvun puolivälissä? (silloin aloittelin akvaharrastusta)
Koss
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Koss »

Teho kirjoitti:Tropical? eikö sitä ollut Suomessakin joskus 90-luvun puolivälissä? (silloin aloittelin akvaharrastusta)
Olikohan tuo Tropical-ruoka juuri se aiemmin mainitsemani Keron valmistama? Nimi tuntuu tutulta.
VilleJ
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

Tropical on Tropical: http://www.tropical.com.pl/

Tropicalin ruokia on montaa erilaista ja mulla on niiden vegeruokaa, valkosipulimössöä ja spirulinaa. Tropicalin nappuloitakin taitaa löytyä.

Merkki on jostain syystä saanut ala-arvoisen maineen akvaristien keskuudessa ja eräs hkiläinen akvakauppiaskin totesi, että merkki on huono ja pitää sen takia Tropicalin ruokia "ylähyllyllä tuolla piilossa".

En tiedä, miksi sitten ruoka olisi niin huonolaatuista muihin verrattuna.
SnowBear*
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja SnowBear* »

Nimenomaan tropical on tropical.

Tuli vaan mieleeni kysyä että millainen valmistaja on kyseessä koska mulla tosiaan menee sitä kalanruokaa ja toi olis puolet halvempaa kun Tetran ruuat.
MikkoI
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja MikkoI »

Joo mull on tropical vegetable kalanruokaa. Se vissii maistuu pahalta koska aluks mun kalat ei suostuneet kuin näykkimään sitä. nyt ne syö sitä ihan normaalisti :| ku loppu vähän aika sitte tetran ruoat enkä oo ehtiny ostaa lisää (1/2 kuukautta, vois jo sanoo laiskuudeks [;)] ). Mutta kun toi ruoka näyttää nyt noille kelpaavan, eikä ole tullut minkäänlaisia haittavaikutuksia (veden likaantumista tai kalojen voinnin huonontumista).
Niin ei ole tullut kiirettä.
kirjoplaty
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kirjoplaty »

Mä ostin piikkisilmilleni just seran vipania, eikä oikein maistunut. Sehän on sellaista lasturuokaa. Ne vaan näykki ja riuhto sitä, mutta kurkusta alas ei mennyt. Lopulta mä noukin sen lastun sieltä pois.
Muut ruoat on kelvanneet hyvin.

Kalojen ruoka TOP 10 -lista:
1. Surviaiset
2. Sera Onip tabletti
3. Kero perustablettiruoka
4. Wardley katkarapupelletti
5. Joku sera vihertabletti
6. Sera kultakalanraeruoka (ei maistunut kyllä ollenkaan)

Lisäksi yks päivä kokeilin kaurapuuroa, ei kelvannut. Pitää ilmeisesti seuraavaks koittaa jotain pieniä onkilieroja? :roll:
ap79
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja ap79 »

Mä olen käyttänyt jo pidemmän aikaa Tropicalin kirjoahvensticksejä. Ovat pienempiä kuin esin Tetran sticksit, joten pienempisuisetkin pystyvät niitä syömään. Ahvenille ja paratiisikaloille nuo ovat maistuneet tetran tikkuja paremmin. Ovat myös paljon halvempia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”