Näin ajastin kestää monimetallit (tai niin luulin...)
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: SMAS
- Sukupuoli: Mies
Ihan hyvä juttu. Itselleni saapuu ensiviikolla monimetallit tukkurille ja alumiini kotelokin on melkein jo valmis. Myös 2kpl 2-kanavaisia digi-ajastimia on varattu. Tarkoitus on tehdä Aqua Medic-tyylinen paketti jossa on kaikki valaisinkotelossa, monimetallit,loisteputket, kuuvalot ja nuo ajastimet. Vielä jää yksikanava vaikka auringon nousu halogeeneille. Ei kestä meikäläisen massi ostaa "tehdastekoista" kun maksaa about 1500€... 

-
- Starting Member
Tarjoustalossa pisti seuraavanlainen silmään, voisiko olla mitään hyötyä monimetallien ja ajastimien välissä, vai hyötyykö vasta kun tulee oikeesti isoa ylijännitettä?
Tele ylijännitesuoja. Sähkö-ja puhelinverkon ulkoisia häiriöitä varten esim.salamaniskut.
230V/50Hz
nimellisvirta 16a, 3500W
maksimi sykäysvirta 15.000 Amps
maksimi pulssienergia 400 joulea
Tele ylijännitesuoja. Sähkö-ja puhelinverkon ulkoisia häiriöitä varten esim.salamaniskut.
230V/50Hz
nimellisvirta 16a, 3500W
maksimi sykäysvirta 15.000 Amps
maksimi pulssienergia 400 joulea
Mä en ui koskaan järvessä, koska siellä voi törmätä kuolleeseen venäläiseen sotilaaseen
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... ellokytkin
Itse ostin tuolta ja voin sanoa että olen todella tyytyväinen. Suosittelen lämpimästi. Fiksu kotelo, hyvät komponentit, nopea toimitus, sekä vielä mielestäni halpa.
Ps. Ei olla sukua tai mitään. Musta vaan sairaan siistiä että joku junnu jaksaa värkkäillä tämmöisiä.
Propsit Henrille.
Itse ostin tuolta ja voin sanoa että olen todella tyytyväinen. Suosittelen lämpimästi. Fiksu kotelo, hyvät komponentit, nopea toimitus, sekä vielä mielestäni halpa.
Ps. Ei olla sukua tai mitään. Musta vaan sairaan siistiä että joku junnu jaksaa värkkäillä tämmöisiä.
Propsit Henrille.