Ja vielä olisi tarvetta kyydille takaisinpäin, mutta olen netin ääressä vain puoli kymmeneen asti lauantaiaamuna.
Tampereen Akvaarioseuran Suurhuutokauppa, 16.10. (2005)
Valvoja: Moderaattorit
Tulostelen tässä juuri noita huutokauppalappuja ja olen tosiaan tuomassa jokusen Crystal Red -katkaravun (eivät risteydy esimerkiksi Green- tai Red Cherry -katkarapujen kanssa, eli sopivat periaatteessa samaan altaaseen), ja vähän harvemmin (tai ei ollenkaan) tarjolla olevia sammalia: "Pelliaa" eli Monosolenium tenerum -lajista kaunista maksasammalta, luhtasirppisammalta, Drepanocladus aduncus, joka on pieni ja hentoinen kaunis akvaariossa suoraan ylöspäin kasvava sammal ja sitten vielä tuntematonta sammallajia jota kutsutaan saksaksi nimellä "Süßwassertang" = makevetinen merilevä, kasvaa samantyyppisesti kuin Monosolenium, mutta on sitäkin eksoottisemman näköinen. Sammalet ovat minigrip-pusseissa jos joku sieltä niitä haluaa bongata 
Ja vielä olisi tarvetta kyydille takaisinpäin, mutta olen netin ääressä vain puoli kymmeneen asti lauantaiaamuna.
No niin, tääkin näyttää vääntäytyvän paikalle. Jos ihmeitä ei tapahdu, teen hiukan tilaa altaisiin ja tuon kaikenmaailman tauhkan lisäksi myyntiin 2 kpl nuoria kotiviljeltyjä koukerolattamonneja, Pseudohemiodon platycephalus, ja poppoon niinikään kotitekoisia albiinoja täplämonnisia, Corydoras paleatus (täplikkäistä vanhemmista, eli ei ehkä aivan yhtä sisäsiittoista porukkaa kuin kaupan albiinot yleensä).
Voit varmaankin kirjoittaa samat tiedot ihan käsinkin. "Virallisen lapun" tuskin on tarkoitus vaikeuttaa myyjien hommiasammari kirjoitti:Kai niitä huutokauppalappuja saa sieltä paikapäältä??? Toivottavasti ehdin vielä saada vastauksen, tulostin on lainassa pois kotoonta ja jokusen siniravun ainakin toisin huomenna.