Kuturaportit

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

111na
Elite Member
Elite Member

Viesti Kirjoittaja 111na »

Onhan se tekijänoikeuden luovutussopimus sen verran heviä mättöä nettimaailmassa, että ole sinä tarkka vain itse. :)
VilleJ
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

Kuten sanottu, niin -matta ja -mättä siellä seisoo nyt.
aquamarina
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja aquamarina »

Tuo kuturaportti on hyvä keksintö, myös jos tulee näitä epäonnistuneita. Meillä inkkarit taisivat kutea, minä kuvittelin niiden ensin olevan sairaita, mutta en sentään lääkettä antanut. Nyt lopputulos on se, että taistoukko ooli vatsapullollaan ja tyytyväinen, eikä ole mittä hajua mistä ne innostui siihen hommaan, tietenkin jos olisin aiemmin tajunnut olisin voinut nostaa tämän kutuparin johonkin toiseen altaaseen, eihän sitä pienen pientä kutua tuolta löydä ihmissilmä. Nyt jos tämä alkaa toimiin, niin saa itsekin tietoa, miten se homma nyt menee oikeesti jne. Ja tietenkin näistä epäonnistumisista voi yrittää ottaa selvää, että mikä meni pieleen, mitä vois itse yrittää tehdä toisin. Kuitenkaan itse en tule mihinkään kilpailuihin koskaan osallistumaan, koska olen huono häviään, pakko myöntää, ja niin pitkälle ei ole edes haluja. Hyvä lisä siihen sivulle olisi myös saada tieto, jos/kun poikaset tulevat myyntiin, eli voisi tehdä esim. alustavia varauksia tms. jos hakee jotain tiettyä lajia/ väriä ja tietäisi suht`tarkan syntymäajan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”