Löysinpäs "hengenheimolaiseni"Sinfonia kirjoitti: Hei, kuulostaa aivan omalta elämältäniEläinkatraaseen kuuluu koira, kani, marsu, hevonen (oikeastaan kaksi, toinen näes siskon) ja 5 akvaariota + pari kasvatus "purkkia"
Töissä olen toistaiseksi kaupan kassalla/ postissa (ja tallilla...), eli ei kovin fyysistä noin periaatteessa (paitsi tallityöt), mutta ottaa selänpäälle
Eläintenhoitajaksi olisi tarkoitus lähteä opiskelemaan...
Olen "töissä" tallilla nyt kesällä, vaikka ei sitä kunnon työksi voi sanoakaan. Hevoset melkein omassa pihassa, mutta tulee siinäkin raadettua melkein koko päivä niiden parissa. Kesän jälkeen koittaa työssäoppimis jakso... Menen navettaan hoitamaan lehmiä
.
Joo, sama juttu täällä. Ja kun sitä vapaa-aikaa olisi vaikka päivä, niin en osaa nauttia siitä. Aina kumminkin pitäisi saada tehdä jotain, vaikka vapaa-aikaa välillä haluaisikin. Kerran koitin pitää hevosenhoidosta lomaa viikon, tuloksena oli se että olin tallilla jo samana iltana, vaikka kuinka piti pysyä poissa.Toisinaan sitä vain miettii että pitäisiköhän käydä ostamassa elämäkin itselle, kun ei oikein tuota vapaa-aikaa tunnu mistään välistä liikenevän
Ja muille anteeksi tämä offtopicin poikanen