Omenakotilo malawi-altaassa?
Valvoja: Moderaattorit
-
sannakatja
- Junior Member

jartzu65: kyllä meillä ainakin on levää riittänyt myös kaloille ja pidän sitä ominaisuutta, että altaaseen näkee sisään plussana 
melodiesse: itse olen nähnyt hyvinkin eri sävyisiä noita pohjavärejä melkein keltaisesta ihan syvän punaisen ruskeaan ja raitojakin on tosiaan ihan joka lähtöön.
Meillä noita munia tulee melko paljon, mutta lasista lähtevät raaputtamalla ja kotilot myös syövät niitä itse pois. Toisaalta minua ne eivät häiritsekään.
melodiesse: itse olen nähnyt hyvinkin eri sävyisiä noita pohjavärejä melkein keltaisesta ihan syvän punaisen ruskeaan ja raitojakin on tosiaan ihan joka lähtöön.
Meillä noita munia tulee melko paljon, mutta lasista lähtevät raaputtamalla ja kotilot myös syövät niitä itse pois. Toisaalta minua ne eivät häiritsekään.
-
melodiesse
- Junior Member

-
arasila
- Member

- Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS
- Viesti:
Kolme kappaletta 460-litraisessa Tanganjika-altaassa. Aluksi niitä oli neljä, yksi kuoli pari vuotta sitten. Neljä riitti pitämään 200-litraisen altaan melko puhtaana levästä, mutta nykyistä varten pitäisi olla paljon useampia.beetle kirjoitti:Kysyn vielä, että kuinka monta kotiloa teillä on ja minkä kokoisissa altaissa?