Omenakotilo malawi-altaassa?

Malawi- ja Tanganjika-akvaariot, kalat ym.

Valvoja: Moderaattorit

sannakatja
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja sannakatja »

Nyt kaikki Pohjois-Karjalan tytöt ja pojat voivat käydä Itä-Suomen lemmikkiliikkeestä kyselemässä kuukauden kuluttua tikruja. Tilaus tehty :mrgreen:
arasila
Member
Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arasila »

Pipsa kirjoitti:Osaako kukaan teistä vastata et sopisko tuollaset kotilokutioden altaaseen levän putsaajiksi vai syövätkö ne sellaiset kuoren toivossa?
Sopivat hyvin. Kotilokutijoita ne eivät kiinnosta.
-pipsa-
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja -pipsa- »

jartzu65: kyllä meillä ainakin on levää riittänyt myös kaloille ja pidän sitä ominaisuutta, että altaaseen näkee sisään plussana :)

melodiesse: itse olen nähnyt hyvinkin eri sävyisiä noita pohjavärejä melkein keltaisesta ihan syvän punaisen ruskeaan ja raitojakin on tosiaan ihan joka lähtöön.
Meillä noita munia tulee melko paljon, mutta lasista lähtevät raaputtamalla ja kotilot myös syövät niitä itse pois. Toisaalta minua ne eivät häiritsekään.
melodiesse
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja melodiesse »

Tarkistin. Meillä tikrujen raidat eivät ole yhtenäisiä, vaan pienistä pilkuista muodostuneita suoria raitoja. Tämmöistä laatua meilläpäin :)
beetle
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja beetle »

Kysyn vielä, että kuinka monta kotiloa teillä on ja minkä kokoisissa altaissa?
arasila
Member
Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arasila »

beetle kirjoitti:Kysyn vielä, että kuinka monta kotiloa teillä on ja minkä kokoisissa altaissa?
Kolme kappaletta 460-litraisessa Tanganjika-altaassa. Aluksi niitä oli neljä, yksi kuoli pari vuotta sitten. Neljä riitti pitämään 200-litraisen altaan melko puhtaana levästä, mutta nykyistä varten pitäisi olla paljon useampia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Malawi ja Tanganjika”