Kokkolan Akvaarioshop

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Kaija K
Junior Member
Junior Member

Joo

Viesti Kirjoittaja Kaija K »

Se miesmyyjä, ilmeisesti omistaja on kyllä ihan jees. Ei voi valittaa.Ei kyllä mitenkään mun makuun :roll: , mutta tuntuu ainakin tietävän asioista ja on avulias ja iloinen :)
talo alkaa täyttyä akvoista.........
Tellu1978
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tellu1978 »

Mulla olis partamonneja ylimääräisenä... [;)]

Ostin tuossa alkuviikosta 120 litraisen akvaarion "käytettynä" ja siellä oli jonkinlainen kalasto valmiina. 4 partamonnia on mielestäni liikaa tuon kokoiseen akvaarioon joten osasta olis pakko luopua. Isoimmasta rumiluksesta en luovu. Mutta jäljellä olis ainakin sitten vielä yksi IHAN varmasti parttamonni uros ja mä luulisin että kaksi partamonni naarasta.

Lisäksi työ kaveri kauppas partamonnin poikasia. Joten ottakaahan rohkeesti yhteyttä jos kiinnostaa. :)
aamunilo
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja aamunilo »

fisu jos partista haluat niin mul olis naaras partis tai poikasia tarjolla....

Joo monesti olen ihmetellyt kans tuon kaupan toimintaa, koska monia vuosia kauppa on ollut toiminnassa eikä kehitystä ole tapahtunut positiiviseen suuntaan ollenkaan ja nyt kun olen taas muutaman kerran vuosiin kaupassa asioinut olen kutakuinkin kauhunsekaisin hämmennyksen vallassa kaupasta tullut pois.
No omistaja on ihan asiansa osaava ja ainakin yrittää palvella ja olla ystävällinen mut aika harvoin on paikanpäällä mut muita työntekijöiltä puuttuu motivaatio hommaan ihan kokonaan, ei palvella ollenkaan, ei tiedetä mistään mitään, ei edes perusasioita jne.

Ns. karvaisten eläinten hoidosta en tiedä mitään, mutta kalapuolella on jokakerta ollut sairaita ja kuolleita kaloja runsaasti, hinnat pilvissä ja tavara epäilyttävää ja selkeästi myyjät ovat availleet pakkauksia.... Enään en siis ole kahdeksaan vuoteen jo oman mielen rauhan takia kyseisestä liikkeestä ostanut yhtään elävää eläintä ja vain pakonedestä jos en lähiaikoina ole menossa suurempiin kaupunkeihin olen turvautunut kyseisen kaupan palveluihin ja laskujeni mukaan 2 ruokapurkkia ja 1 kasvin sieltä olen ostanut.
Lämpimästi voinkin suositella Vaasan akvaariokeskusta, Jyväskylän Reporankaa ja Faunatarta sekä Helsingin pientä akvaariokauppaa, niissä liikkeissä olen aina saanut hyvää palvelua ja ammattiylpeys on vielä tallella :) Eli jos asiaa teilläkin on sinne suunnille niin käykää ihmeessä. Enhän minäkään kokkina myisi asiakkaille homeisia perunoita.
bokseripoika
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja bokseripoika »

tonno koivuhaan palvelukeskukseen on tullut eläin kauppa nimeltä sun pet. Tosi edullisesti akvaarioita! Kalojen hinnat on kyllä aika lailla samanlaiset kun muuallakin. Lehti kalat on kyllä aika halpoja. (5e kpl)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”