Altaita on nyt muutama mutta tarkoitus olis 18.10 hakea porista 400l purkki.
Ja sitten tietty jätän 1 altaan rapulaks/pilkkusinisilmien kodiksi. Olivat myynnissä ensin, mut sit en raaskinutkaan luopua niistä.
Nyt mun ongelma vaan on että sovin avokin kanssa et tuo n.40l jää meille... Mutku nyt haluunki jättää tuon 6-kulmaisen n.100l, et sit saan ehkä joskus laitettua mun salamanteriplekot (just eilen varasin) sinne kutemaan... Mä en kans osaa päättää.. Mulla on aina tavote saada kaikki kalat niin hyviin olohin että ne kutee ja 4/6 oon onnistunut tässä alkuvuoden aikana. Siellä 400l ne saattaa kyl kutea mu eiköhän käärmekalat hoida sen syönin

Ja oishan se mutenkin hienoa olla vähän isompi ku 40 litraa.. Mitä tässä lueskelin niin en oo ainut kellä samanlaisia ongelmia kun ei mitkään altaat meinaa riittää =)
Kesällä otin kaapista mun vaaleenpunaiset kumisaappaat, ämpärin ja haavin. Otin koiran messiin (saksanpaimenkoira) ja kävin kaikki lähialueen ojat ja lätäköt läpi etsien hyttysen toukkia. Perhe kulki mun ohi kun pyllistelin siellä ojassa ja talikon mittanen tyttä kysyi isältään: Mitä toi täti tekee?
Isä: Se on vähän hassu täti ei siitä kannata välittää..
Oli siinä naurussa pitelemistä

Milsku