Mauwee: valkosaumataistelija, vau. En oo koskaan nähnyt missään noita, lienee aika harvinainen?
Oisko kellään punanoitamonnikoirasta myydä? Haluaisin koittaa kudetusta ja täältä löytyy vain kaksi rouvaa.
Valvoja: Moderaattorit
Nopeaa toimintaa, onnea kasvatusprojektiin.Mauiwee kirjoitti:Hoblaa.. mun TAY:n Rymiksen reissulta hankkimani valkosaumataistelija -pariskunta on ryhtynyt tositoimiin. Koiras on pari päivää lymyillyt puskassa posket pullollaan. Parin viikon päästä on siis odotettavissa albimarginata lapsosia. Mahtaakohan yksikään selvitä hengissä..
Mieheni luki olan yli ja naureskeli " kyllä te akvaristit olette kummaa sakkia, toikin juotti kalansa känniin että saatiin perheenlisäystä aikaiseksi"Mauiwee kirjoitti:Jeah!!! Kilju toimii edelleen ja ku tulin kotiin ni meille oli syntynyt vauvoja!! Neljä näky ainakin äsken mut en tiedä onko osa vielä isukin poskissa..
Meni hetki ennen kuin hokasin sun nauravan tuolle aikaisemmalle jutulle etkä tuolle kuolleelle kiekolleMilsku kirjoitti:Sainpas hyvät naurut.
eilen oli meidän pienin ja ressukoin kiekko päättänyt uiskennella paremmille vesille. Eka kiekkokuolema meillä, harmittaa vaikka oli odotettavissakin. Toivottavasti jää viimeiseksi ei vanhuudesta aiheutuvaksi kuolemaksi.
juuso99 kirjoitti:Mä olen 12 v poika meillä on 180l ja 54l kun tuo 1kuukauden ollut 54 litrasen piti olla poikas akvaario mutta äiti on ostanut sinne jo vaikka mitä kaloja ja kasveja. Kaloja on: piikkisilmiä 2 , hehkutetroja 16 ja kirsikka sukarapuja 10. Haluan vain varmistaa sopiiko nuo kaikki poikas akvaarioon.![]()
Oli hyvä ja asiantunteva esitelmä. Itsellä vaan tuntuu olevan sama ongelma kuin monella muullakin, lajeihin tutustuminen jää ainakin toistaiseksi vain teorian tasolle, kun eivät oikein mahdu nykyisiin kalastoihin.Milsku kirjoitti:Mut kertokaas olikos hyvät esitelmät eilen?