Tia-Teresia kirjoitti:Höpö höpö, nehän on hianoja

njoo, niitä tosiaan täytyy ajan kanssa seurailla ennenkuin niitten olemus aukeaa ...mä kaivelen kuvaa kun kotiudun(tosin viedo olis havainnollistavampi), täältä töistä ei löydy kuvia ku mummojen vaippakataloogeista

Tänne sais kyll kaikki esitellä purkkinsa kuvien kera, melkein kaikki on jo nähnyt mun rumilukset, mut mä en oo kenenkää
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
not reilumeininki

Teretulemast ihan kylään joskus, jos huvittaa

. Ja toki muillekin tämän ketjun keskustelijoille tuo kutsu on voimassa

.
Ja mulla ei oo kyllä sanottavammin ollut mitään esittelemistä vielä tähän asti

(ja ne vähät kuvat löytyy blogista, toki voin tähänkin ketjuun jossain vaiheessa pari latailla). Kyllä mä sit laitan kuvia taas tosta isommastakin tankista, kun vaan ehdin räpsimään ja käsittelemään otokset. Nyt meinaan alkaa näyttää jo ihan hyvältä, kun on saanut vähän kasveja sinne. Tosin ne painona toimivat pyöreät kivet on vieläkin siellä, mut niihinkin on oma silmä jo tottunut. Tosin asukeista en tiedä, miten tolla p****lla kameralla sais niistä kuvia... pitäisköhän lainata töistä järkkäriä... tekis mieli hommata sellainen itselle, mutta maksaa kyllä vähän liikaa.
Ja kiitti Tia-Teresia kuvista, mielenkiintoista katseltavaa

. Ja olen muuten sitten jonossa, jos saat noita vihermonnisia (mikä niiden tieteellinen nimi muuten on?) kudetettua

. Lupaan maksaa reilun hinnan

. Halusin tuonne isoon altaaseen kultapäämonnisia, mutta niitä ei kyllä taida löytyä mistään. Joten nuo voisivat olla ihan mielenkiintoinen vaihtoehto.
Pienemmän altaan osalta vetäisen nyt henkeä ja odotan, kuinka monta monnista sieltä tipahtaa

. Baktopur-kuuri on ohi, ovat sentään suurin osa ihan ok kunnossa, muutamalla on vielä evissä jotain syöpymää tai puuttuu palanen pyrstöstä, mutta yhtään kuuria en voi nyt kyllä tuonne enää lykätä. Ja kun kaikki muut kalat on terveitä kuin pukit. Joten, odotellaan miten käy...