Substral kirjoitti:thank kirjoitti:Ei vaan JAKSA enää odottaa! Jo 6 kk odottanut, että saisi alkaa kaloja ostelemaan.
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Alkaa olla jo liikaa tämä odottelu minun malttamattomalle mielelleni.
Miten sitä nyt noin kauan tarvitsee odottaa? Itse olen saanut ensimmäiset kalat altaisiin alle kahdessa viikossa tankin ostosta (kiitos Prodibion!), eikä mitään ongelmia ole esiintynyt ainakaan NO2/3 sektorilla. Ei mulla ainakaan hermo kestäisi puolta vuotta odottaa, jos allas on jo tulilla.
No tässä on monikin asia viivyttänyt tätä allasprojektia. NO2/3 -sektorista en edes vielä puhu. Esimerkiksi se on viivästyttänyt, että pöydän valmistuminen on antanut odottaa itseään, kiveä ei ole saanut (juu, olen perfektionisti -tahdon tietynlaista kiveä tietystä paikasta), talvi, se, että on muuttanut välissä eikä ennen muuttoa viitsinyt alkaa allasta laittamaan tulille, kun se kuitenkin olisi pitänyt tyhjentää... Tällä hetkellä viimeinen este edes veden saamiselle altaaseen on se, että täytyy niitä kiviä saada, jotta voi rakennella.

Ehkä jo ensi viikolla saan vedet altaaseen?
No onpahan ainakin ollut kunnolla aikaa suunnitella, miettiä ja opiskella ahkerasti.
(Kiveä siis tarvitsen pengerrystä varten, ja pengerrys on pakko laittaa ennen kuin hiekat akvaarioon, eikö..)
Miksei muuten tästä kämpästä löydy yhtään ihan tavallista lasipurkkia. Siirtäisin tuon intianvesitähdikin sinne kasvamaan, kun se ei tuohon 50litran väliaikaispurkkiin enää mahdu muiden kasvien kanssa.. Tai siis muut kasvit eivät mahdu sen kanssa, kun tuo peittää kaiken alleen.