(Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
^^ ne putket mitä minä olen laittanut tuohon omaan penkereeseen (olipas oudon kuuloinen sana
) ovat ihan muoviputkea. Jotain läpimitaltaan tuleville asukeilleen sopivaa ja elintarvikelaatu varmasti parasta niin ei ainakaan liukene mitään. Kannattaa muistaa sijoittaa ne putket sitten sillä lailla hieman viistoon että ilma pääsee sieltä ulos ilman että tarvitsee koko allasta käännellä 

Kiitokset hyvistä eväistä ja upeista kasviksista!
Housut natisee liitoksissaan... Kasvikset on vielä kellumassa altaassa, just tulin siltä reissulta Kaustiselle. Onpahan sukulaisvierailut taas hoidettu mallikkaasti tältä kuulta.
Minä lähden Riikaan viikon päästä, pitää selvittää vähän, että mitä sieltä saa tuoda ja kannattaako. Saksan tilaustakaan ei kyllä varmaan kannata lähteä kahdestaan tilaamaan, kun ei ne munkaan tilaukseni niin hirmusen isoja ole...
Minutkin saa jossain vaiheessa tulla syömään perikatoon ja Raahe käy tapaamispaikkana oikein mainiosti, kunhan en ole perinteiseen tapaan töissä. Mulla kun on nuo työvuorot hyvin helpot ja yksiselitteiset, aina töitä.
Siksi tuo Riikan matkakin, eivät ainakaan voi pakottaa lähtemään tällä kertaa vapaalta töihin. 

Minä lähden Riikaan viikon päästä, pitää selvittää vähän, että mitä sieltä saa tuoda ja kannattaako. Saksan tilaustakaan ei kyllä varmaan kannata lähteä kahdestaan tilaamaan, kun ei ne munkaan tilaukseni niin hirmusen isoja ole...
Minutkin saa jossain vaiheessa tulla syömään perikatoon ja Raahe käy tapaamispaikkana oikein mainiosti, kunhan en ole perinteiseen tapaan töissä. Mulla kun on nuo työvuorot hyvin helpot ja yksiselitteiset, aina töitä.

En ole laiska, pelkästään mukavuudenhaluinen.
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: HAS
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura
- Sukupuoli: Mies
Ikävä kyllä sitä ei tosiaan enää ole, mutta ei tuo koiratarvikekaan mikään pöllömpi paikka ole. Omistaja katseli aika hanakasti lajivaatimuksia Varjon uudesta kirjasta siellä käydessäni, mistä jäi positiivinen kuva. Peruskaloja on suht. paljon ja ovat tilailleet kaloja mitä olen kysellyt.Tuulahelena kirjoitti:Muuten joo, mutta kun Haukunpaikkaa ei enää ole Raahessa...
Minä en ole löytänyt sieltä muuta kuin sen Raahen Koiratarvikkeen, jossa nyt on jonkun verran kalahommia, mutta ehkä Shadowman vahvistaa vielä jos löytyy jotain muutakin.
Joku muukin pienempi kauppa saattaa vielä Raahessa olla, mutta en ole muissa käynyt.
Tämä tuore rouva lähtee Riikaan.
Lennot Pirkkalasta, joten olen ajatellut takaisintullessani (lauantaina) käydä Tampereella Viherkalassa. Jos joku haluaa sieltä jotain, niin voin tuoda. Lauantaina ajetaan luultavasti Alavieskaan asti, toki välillä Kaustisella pysähtyen.
Puhelinnumeroani voi varmaan yrittää kinuta allablazelta tai paxy81:lta, jollei sitä satu olemaan. En viitsi sitä tähän julkisesti laittaa esille, kun se on häirikkösoittajan takia salainen.
Tekstarilla mieluiten... YV:tä en pääse lukemaan enää ennen kotiinpaluuta.

Puhelinnumeroani voi varmaan yrittää kinuta allablazelta tai paxy81:lta, jollei sitä satu olemaan. En viitsi sitä tähän julkisesti laittaa esille, kun se on häirikkösoittajan takia salainen.

-
- Junior Member
Mulle sopii.
Miten se Raahen suunnitelma, siitäkin oli joskus puhetta.
Mulle iski piikkisilmä kuume kun näin ihan pikkuisia piikkiksiä kennelshopissa, sanokaa etten mä saa ostaa niitä.
Mies heittäyty vaikeeks kun puhuin kolmannesta altaasta, miksei muka voi olla joka nurkassa allasta.
Eli ihan sitä samaa täälläkin
Mulle iski piikkisilmä kuume kun näin ihan pikkuisia piikkiksiä kennelshopissa, sanokaa etten mä saa ostaa niitä.
Mies heittäyty vaikeeks kun puhuin kolmannesta altaasta, miksei muka voi olla joka nurkassa allasta.
Eli ihan sitä samaa täälläkin

-
- Junior Member
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura
- Sukupuoli: Mies
Voisi alustavasti miettiä vaikka sitten seuraavaa kertaa Raaheen, jos nyt olisi siellä Kaustisilla.vikki80 kirjoitti:Mulle sopii.
Tässä kuussa ei olisi ollut aikaa järjestääkään, enkä ehdi muuallakaan käymään.
Kevät ei ainakaan itsellä lannista akvaarioharrastusta, tällähetkellä on pystyssä kolmaskin pytty karanteenina.
Haluaako muuten kukaan n. 5cm sievää partamonninaarasta (täysin parraton) ?
Olisi sääli lopettaa, kun en itse voi noitten urosten takia laitaa muihin altaisiin.
Mikäli et minnekään muualle sitä saa asutettua, niin tuohon meidän 540-litraiseen mahtuu toisen partistypykän kaveriksi (ja pari nättiä kiekkoakin mahtuisi vielä tuohon 2 metriseen 6 kiekon kaveriksiShadowman kirjoitti:Haluaako muuten kukaan n. 5cm sievää partamonninaarasta (täysin parraton) ?
Olisi sääli lopettaa, kun en itse voi noitten urosten takia laitaa muihin altaisiin.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Minä koitan siis potkia enimmät likapyykit sängyn alle piiloon siksi sunnuntaipäiväksi. 
Kevätsiivousta pitäis tehdä sekä altaassa että kämpässä. Vapun aikaan pitäis olla pidempi vapaa, sillon kai tämä huusholli pitää käydä läpi katosta lattiaan, että saa taas vuoden sotkia.

Kevätsiivousta pitäis tehdä sekä altaassa että kämpässä. Vapun aikaan pitäis olla pidempi vapaa, sillon kai tämä huusholli pitää käydä läpi katosta lattiaan, että saa taas vuoden sotkia.

-
- Junior Member