Aquaristikshop.com-tilaus kestää

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
khalleman
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja khalleman »

jokelamaniac kirjoitti:Yksi ongelma aquaristic.netillä kyllä mielestäni on. Nimittäin noi UPS:n seurantatiedot eivät aina tule perille, ts. et saa mitään ennakkotietoa et saa ja sit joku vaan soittaa et paketti tulossa kun oot jossain hevon peessä. Kiirusta pitäny toisinaan.
Toi on kyllä ihan totta. Saako niitä tuotteita menemään mitenkään postiin?
Kun yhtäkkiä vaan kuski soittaa,että täällä ovella ootellaan, tuuhan maksamaan! [;)]
-kalle-
Bucket
Member
Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bucket »

sain vastausken kuin kirjoitti ISOLLA :)

he sanovat että ha haluat maksaa rahat takaisin..

nåniin.

1 ja puoli kuukausi sitten nyt.. ei oo rahat näkynnyt..
tanjahot
Junior Member
Junior Member
Akvaarioseurat: OAS
Sukupuoli: Nainen

Aquaristik.net parempi

Viesti Kirjoittaja tanjahot »

Itse olen pari kertaa tilannut tuolta shopista ja tavaran saaminen kesti kuukausia. Nettiin olen tehnyt useita tilauksia ja pari kertaa tilauksen saapuminen on kestänyt pari kuukautta. Ovat aina lähettäneet viestin, että odottavat jonkun puuttuvan tuotteen saapumista ja sen vuoksi lähetys viivästyy. Viimeisin tilaus tuli parissa viikossa mutta paketista puuttui tavaroita, jotka oli kuitenkin veloitettu. Laitoin reklamaation ja Harald vastasi samana päivänä että puuttuvat tuotteet hyvitetään luottokortilleni. Joten ihan hyvää palvelua tuolta Aquaristik.netistä olen saanut, virheitähän voi sattua kaikille. Ja eikös tuo ole edullisempikin kuin Shoppi, ainakin minun tilaamani tavarat ovat olleet halvempia tuolla Netissä.
Bucket
Member
Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bucket »

Tilattu aquaristic.com ista nyt.

sain vastauksen että on vähän viivästys että lähetys lähtee maanantaina.

ja yllätys.. sain rahani takaisin sieltä Aquaristikshopista. ja kaikki mitäs mä pitäsi

mutta ei asiat ovat kunnossa kun on pakko puhua että otaan lakimies kehiin ja lue niitä EU:n säännöt.

Eli ei ikinä ostaa sieltä enää..

mä tilasin 3.12 maksoin heti. sain tavarta 22.12.

suodatin rikki lähetti takaisin 27.12

sain vastauksen 5.1 että he ei palata niitä rahat (41,50) joka mä pitäsi maksaa kun mä lähetin suodatin takaisin.

13.2.08 sain rahat takaisin (kaikki)

kun mä oli soittannut sinne ja huutannut englantiksi pahat sanat.

ja sanoi että mun lakimies soitta teille jos rahat ei ole mun tilille 6.päivän aikana.

se kesti 5.

ihan IHAN perseestä revetty
f_isu
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja f_isu »

Itse vasta tilasin elämäni toisen kerran Aquaristikshopista ja tämä tilaus tuli perille kahdessa viikossa, samoin kuin edellinenkin. Ei valittamista siis!

Lisätään tähän oman viestin perään.

Tilasin maanantaina (24.3 2.pääsiäispäivä) USEITA eri tuotteita ko. kaupasta. Tänä (28.3) aamuna oli lähetetty -vahvistus sähköpostissa, joten taas kerran nopeaa toimintaa ko. kaupan puolelta.
Paavo2006
Senior Member
Senior Member

Re: aquaristikshop.com

Viesti Kirjoittaja Paavo2006 »

Onko kokemuksia, kuinka kauan suunnilleen menee tilauksen tuloon Aquaristikshopista tilattaessa? Meinaten nääs, että Zooplussasta kun tilaa, saa tuotteet kotiovelle viikon sisällä (lähetys lähteekin jo päivässä-parissa), lähettävät myös ilman postimaksuja kun tilaus ylittää 69e. Tein tilauksen Aquaristikshopiin ja vielä viikon kuluttua tilauksesta tilaus on edelleen käsittelyssä, postimaksujakin ottivat yli 15e! 8O

-----------------------------------

Jaa, sainkin jo vastauksen aikaisemmista viesteistä...Kun haulla hain "Aquaristikshop" niin sain näkyville vain tuon minun viestien yllä olevan. 8O Mutta joo, aika tylsä juttu jos joutuu viikkokausia odottelemaan, onneksi tilasin kaikki tärkeimmät Zooplussasta ja olen ne jo aikoja sitten saanutkin. Tosin jouduin joitain vesitestejä tilaamaan suomalaisesta nettikaupasta, samoja jotka tilasin Aquaristikshopista mutta koska eivät ole edes lähteneet ja tarvetta on kohta niin pakko tilata muualta. :frown:
Aqualung
Katalysaattori
Katalysaattori

Viesti Kirjoittaja Aqualung »

Paavo2006 mahdoitko huomata oliko kaikkia tilaamasia tuotteita varastossa? Mikäli ei ole niin lähettävät kun tavara saapuu heille. Ja tuo 15€ rahti on ihan edullista vielä näin Euroopankin sisällä. Mahdoitkos muuten loisteputkia tilata? Niissähän on juurikin tuo 15€ rahti kun ovat tuollaista tavallista pidempää ja arempaa tavaraa. Kerran jouduin yhtä tilausta itsekin odottelemaan hiukan kauemmin, jonka jälkeen olen kyllä aina tarkastanut että saldot ovat vihreällä tilausta tehdessäni. Etenkin kaikessa missä on korvaavia tuotteita listan täydeltä.
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.

Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
Paavo2006
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Paavo2006 »

Tilasin yhden sisäsuodattimen ja jonkun vesitestin, en juuri muuta, ainiin yhden kannon. En havainnut merkintöjä, ettei tuotteita olisi varastossa. Joo, onhan Suomessakin postitus kallista mutta olen tottunut Zooplussaan, jossa ei ole ikinä tarvinut maksaa postimaksuja ja silti tuotteet on salamana kotona. Ja ärsyttää odotella kun oli kiireellistä tarvetta esim. vesitesteille, nyt ne sai tilata toisaaltakin vielä toistamiseen...Mutta onhan niille käyttöä. Kaippa ne tuotteet aikanaan tulee sieltäkin... 8-)
Irvikissa
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Irvikissa »

Tiistaina 19.1. tein tilauksen, sisäsuodatin ja jotain eheimin varaosia. Tänään tuli ilmoitus, että paketti on matkalla. DHL:n seurannan mukaan paketti on lähtenyt saksasta. Eli paketti ei lähtenyt saman tien mutta aikaisempien viestien perusteella kehitystä olisi tapahtunut.
Irvikissa
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Irvikissa »

Eilen 28.1. tavarat saapuivat. 7 arkipäivää meni tilauksen jättämisestä. Tavarat oli oikein, pakkaus hiukan hutera.
ekholve
Junior Member
Junior Member
Akvaarioseurat: TAY

Viesti Kirjoittaja ekholve »

Ostin aquaristikshop.comista tavaraa lauantai-iltana 23.1. ja ilmoitus tavaran lähettämisestä tuli 27.1. Postimaksut 9,90 muistaakseni. Aiemminkin olen tilannut ja samankaltaista vasteaikaa aina ollut.

Eli ei siis aivan Amazon.com tasoa noissa tilausten käsittelyssä mutta varsin siedettävää kyytiä minulle on tuolta tavaraa tullut.
Akvaariot: Joki 575 l, Eheim Classic 2217 + Eheim Powerline 2252 sekä Juwel Rio 240 + Eheim Powerline 2048
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's Heaven and Hell" - RJD 1942-2010
teemu
Starting Member
Starting Member

Re: Aquaristikshop.com-tilaus kestää

Viesti Kirjoittaja teemu »

Raportoinpa tänne viimeisimmän tilaukseni kulun, jos jotakuta kiinnostaa:

ti 16.3. tilasin
ma 22.3. tuli mailia että paketti on lähetetty, ilmestyi myös GLS:n seurantaan
ti 23.3. paketti oli seurannan mukaan Tanskassa
pe 26.3. paketti oli saapunut Suomeen
ma 29.3. paketti oli siirretty Itellan kuljetettavaksi
ti 30.3. postipoika toi paketin kotiovelle

Eli tasan kaksi viikkoa meni tilauksesta kotiovelle. Ikävästi tuhraantuu melkein viikko ennenkuin saavat tilaukset lähtemään.

29.3. pyysin GLS-Finlandin palautelomakkeella Itellan seurantakoodin, että tietää milloin odotella pakettia tulevaksi. Samantien tuli sähköpostiin vastaus jossa ilmoitettiin koodi ja kerrottiin että huomenissa paketti on jakelussa, piti oikein häkeltyä nopeasta asiakaspalvelusta.
Zaphood
Member
Member
Akvaarioseurat: TAS

Re: Aquaristikshop.com-tilaus kestää

Viesti Kirjoittaja Zaphood »

Meille tuli kans ~2 viikkoa; pakkaus ja lähetys oli nopeaa, mut sitten kesti paketin tulo. Toisaalta mukana oli 5 llitraa nestettä ja kaasupullo... painoa reilusti.
------------
128l + 432l + 200l + 300l; mistänäitäakvaarioitaainatulee
Hakusessa: timanttikirjoahvenpariskunta ja linnunratapleko L262. YV tarjouksia, kiitos.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”