Täällä on harrastus vasta alussa, joten kaloja nyt:
300 litrassa
- muutama monninen
- Yksi ikivanha sateenkaarikirjoahven joka viitsii enää laiskasti meloa ees taas
- tiikerinuoliainen , ainoa sekin
- muutama partamonni
Toisessa sata litrasessa altaassa:
- neljä neontetraa
- piilotteleva monni, niin pieni etten ole saanut vielä selvää mikä se tarkaleen on , partamonniksi arvelen...tarvinnee pian lajikavereita että rohkaistuu.
- piskuinen helmirihmakala pariskunta
Eli liian tyhjiltä näyttävät molemmat akvaariot tässä vaiheessa. Niissä ei ole nyt kasvejakaan vasta kuin yksi iso vallisneria ja toisessa yksi miekkakasvi.

Mutta innolla alan kohta sisustamaan, nettimyyjiltä olen jo bongaillut kasveja ja yhden kannon piilopaikoiksi.

Laitan kuvia sitten kun projektit edistyy.
Olen ihan hullaantunut jo nyt näihin ihaniin kaloihini ja mietin mitä kaikkia toukkia ja väriruokia niille hankin, jotta saan ne komistumaan.
Hankin uusia kaloja vasta pikkuhiljaa, kunhan saan lisää kasveja tuohon autiuteen ensiksi.
Jokin pleko muuttaa isompaan ehdottomasti.
Ja ystävä on luvannut lahjoittaa red cherry rapuja minulle myös, jos vanha ahven ahdistelee niitä, niin suloiset rapuni saavat majoittua tuohon pikkukalojen satalitraiseen akvaan.
IHANA tämä kalaharrastus !
- Kalaa kalaan kotona majailee myös kaksi muikeaa maatiaiskissaa , maailman kiltein ja letkein koirasusi Sussu, sekä kiltti ja onneksi hyvin eläinrakas mieheke 14 v tyttärensä kanssa

-
Kalaa kalaa: lemmikkeinä suomenhevonen, kaksi kissaa, koirasusi, havannankoira, akvaariot 850 l punapiraijoilla, 350 litran sekakalasto mm puikkokaloja , pikkupytty kalanpoikasilla ja 200 l tetroja.