Eli nyt sattuikin se ylitsepääsemätön este eli työvuoro, mutta jatkoille tulen mielelläni illemmalla, mikäli sellaisia on? Mun kännynumero 040 8747456; heittäkäähän viestiä, jos jotain on...aquaristo kirjoitti:Eli tulen ilmanmuuta, jollei jotain aivan ylitsepaasematonta satu samaan kohtaan.
Vallataan Suokki - 2007
Valvoja: Moderaattorit
Suokkimiitti on ohi ja olo iloinen. Ruokaa oli monenlaista ja sitä oli paljon enemmän kuin paikalla olleet jaksoivat syödä. Hauskaa oli ja juttua riitti, myös istumapaikkoja oli mukavasti kaikille siellä Suomenlinnan sopukoissa jonne varmaankin viime vuonna rehatut penkitkin oli jätetty, niin ei tarvinnut sitten taas kerran niitä kantaa. 

-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS
Mä sieltä poistin jo pari kuvaa läsnäolleen toiveesta, että jos haluat saman, niin poistan. Oli vähän heikkoa laitella ennakkoarvioitavaksi muulla tavalla kuvia. Koetin kyllä olla rajoittunut ja poistaa jo etukäteen "huonot" kuvat, mutta en siinä ihan onnistunut.Muffe kirjoitti:Ääh.. Tää näyttää niiiiiiiiiin tyhmältä noissa kuvissa. Kostokuvia tulee varmaankin iltapäivällä!Kiiki74 kirjoitti:Kuvia nähtävissä mun kuvablogissa. Etsivät löytää.

Tyhjänä ja myynnissä on 90 ja 412 litraiset jalustalliset kehysakvat.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
Kostokuvat, olkaa niin hyvät.