Älähän sentään lyö päätäsi kattoon!
Valvoja: Moderaattorit
No nih, kuvio sitten muuttu tähän malliin: Kävin paikallisesta eläinkaupasta kaksi uutta perhoskirjoa, jotka näyttivät kyllä naarailta myyntialtaassa. Vaan kuinkas kävikään: kalat lihoivat ja rohkaistuivat parin viikon ajan uudessa kodissaan, ja nyt minulla onkin näköjään neljä koirastaHelinä79 kirjoitti: Niin minäkin sanoin, mutta sain kaksi poikaa... Kävin vaihdattamassa, ja parin viikon kuluttua kaverin kasvettua, huomasin että minulla oli jälleen kaksi poikaa. Nyt minulla siis on kaksi poikaa, ihan hienosti tulevat juttuun, kun ei tyttöjä ole saatavilla. Tuo kuvio saattaa tosin muuttua, kun meinaan hommata muutaman tytön noille kaveriksi. Altaalla on kylläkin kokoa 540l, että eiköhän ne tuolla mahdu rellestämään.
Huoh. Otin tänään sen heittopussi-naaraan pois isosta altaansa. Kummasti sille nousi evät takaisin pystyyn ja värit voimistui heti kun havaitsi olevansa yksikseen poissa kenenkään kynsistä. Jäljelle jäi siis pariskunta ja sitten sellainen yksinäinen susi, josta en ole varma onko tyttö vaiko poitsu. Pöh. Mitäs mä nyt tuolle yksinäiselle tyllerölle teen? Ei kai se yksinäänkään tuossa 70 litraisessa viihdy ja se on kyllä varattuna muuhun käyttöön muutenkin. Olisiko kenelläkään kotia tytölle? Ei ole täysikasvuinen vielä, viikko sitten ostin akvaariokeskuksesta. Nähdäkseni ihan terve kuitenkin, ei vaan sopinut tuohon poppooseen jostain syystä.nirppu kirjoitti:Mulla on ollut vähän vastaava tilanne joskus. Itse päädyin lopulta pitämään vain pariskuntaa kahden parin asemasta, kun ei se toinen naaras kelvannut kummallekaan, vaan molemmat koiraat piirittivät samaa naista. Silloin, kun mulla oli yks koiras ja kaks akkaa, niin kyllä se toinen oli melkoinen heittopussi. Pariskunta toimii mun kokemuksen mukaan parhaiten. Tiedä sitten, jos näitä olisi sitten isompi parvi, kuinka toimisi...
Joo niin viihtyy näköjään tämäkin!nirppu kirjoitti:Koiraalla ei ole vatsassa yhtään punertavaa/punaista. Eli kyllä sulla on siellä pikkualtaassa varmaan kaksi naarasta. Kannattaa jättää altaaseen vain se yksi pari ja myydä/palauttaa ylimääräiset. Mulla ainakin tämä mun pariskunta viihtyy tosi hyvin yhdessä.