Lahti-Heinola/lähialueiden akvaharrastajat
Valvoja: Moderaattorit
Re: Lahti-Heinola/lähialueiden akvaharrastajat
Hei, minähän saatan jopa olla menossa Heinolan ohi just tuolloin. Kaipaako se akvaario lisäverta platygeenistöön, jos siellä on joku jatkuvasti paisuva platykanta? Että jos sieltä niitä platyja on tarjolla, niin passaisko tuoda muutama yksilö vaihdossa? Ja miten keskeisesti se Tuttavantupa sijaitsee? Lähellä keskustaa, mutta kuinka lähellä?
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Mies
Tuota, tässä on sellainen tilanne että, platyistä pitäisi päästä eroon sillä kehoituksistani huolimatta tuvan emännistö otti niitä sinne. Altaassa on suurin osa kaloista happaman veden kalaa ja platythan tarvitsevat vähän emäksisempää. Eli tästä saa rikastusta sinne platyakvaarioihin. Tuttavantupa sijaitsee täysin keskellä kaupunkia. Siltakatua kun ajetaan Lahdesta tai Mikkelistä se jää keskelle kaupunkia. Vanhemmat kantatie 140 kulkijat muistavat (muinoin 5 tie) kulki kaupungin läpi ja tuttavantupa on entisen postitalon paikalle rakennetun palvelutalon alakerrassa. Siltakadulla on kaupunginpuolella parkkitilaa ja koulukadulla lisää, joskaan sinne ei voi ajaa suoraan siltakadulta. Tuttavantuvan osoite on: Koulukatu 18 18100 Heinola.
Kaikki kalat ja jaettavat eliöstöt saa ilmaiseksi. Se on pelin henki. Edellisessä jaossa ottajia oli vähän ja niitä kuskattiin Lahteen Blacbulliin ja sieltä niitä saa 3e kappale. Täältä ilmaiseksi. Muuta laadun parantumista ei välillä allas ja Blackbull tapahdu kuin että niille määritellään kappalehinta.
Kaikki kalat ja jaettavat eliöstöt saa ilmaiseksi. Se on pelin henki. Edellisessä jaossa ottajia oli vähän ja niitä kuskattiin Lahteen Blacbulliin ja sieltä niitä saa 3e kappale. Täältä ilmaiseksi. Muuta laadun parantumista ei välillä allas ja Blackbull tapahdu kuin että niille määritellään kappalehinta.
Minä kerkiän portille 0,8 sekunnissa, entä sinä?
My love: Chiclidae
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Jos vain suinkin kerkeän, niin voisin tulla kipasemaan parit miekkapyrstöt.
240l sekalainen seurakunta, 110l poikasallas miekkapyrstöille
-
- Katalysaattori
Hienoa, tervetuloa!
-
- Katalysaattori
Heinolan Aqua seura on aloittanut toimintansa ensimmäisessä Tuttavantuvan akvaarion huollossa. Paikalla allekirjoittanut ja Mqn sekä Siipa. Siipalle miekkapyrstöt ja platyt. Kerho kokoontuu tuttavantuvalla 2kk välein. Mukavaa yhdessä oloa ja puuhailua. Tulkaa kaikki Heinolan akvaristit mukaan, tätä olette toivonut ja nyt se on totta! Tällä säikeellä sovitaan kokoontumisista ja jaetaan kokemuksia.
T: Debugger
T: Debugger
-
- Starting Member
- Akvaarioseurat: Heinolan akvaariokerho
No niin tulipahan vietettyä rattoisia hetkiä tuolla Tuttavantuvalla akvaarion kimpussa.Oli oikein mukava tutustua akvaarion hoidon lomassa samanhenkisiin veden kanssa läträäjiin:D
Ja mulle saa tuoda palettikaloja ja kasveja jos löytyy kohtuu hintaisia.Myös lehtikalat ois enenmän kuin tervetulleita mutta kun kaikki on aina tuolla korvessa asti niin ei pääse hakemaan....siis helsingin seudulla;)
Ja mulle saa tuoda palettikaloja ja kasveja jos löytyy kohtuu hintaisia.Myös lehtikalat ois enenmän kuin tervetulleita mutta kun kaikki on aina tuolla korvessa asti niin ei pääse hakemaan....siis helsingin seudulla;)
800,540,500,480,128,110,186, 40 ja 30 litraa kalojen kotia.Tanskandoggi,saksanpaimenkoira, 2kissaa ja se tärkein pikku poikani
-
- Katalysaattori
Heinolan akvaariokerho on nyt perustettu. Aqua webin Kerhot, seurat ja järjestöt alueella on nyt meille oma keskustelualue. Tervetuloa sinne.
-
- Starting Member
Hei, mites mä pääsen sinne keskustelukerhoon? Kun koitan avata sen, tulee jotain että "oikeutesi eivät riitä tälle alueelle" tms.
t. Sanna

t. Sanna
-
- Katalysaattori
Lähetä anomus niin lisätään sinut sinne.
-
- Starting Member
Hei,
Tämän ketjun aloittaja on nyt uudella nimimerkillä HooM. Hän kyseli myös tuossa, että mistä se anomus tehdään, jotta pääsee Heinolan keskusteluun. Pitääkö ylläpitäjän ensin lisätä käyttäjä HooM johonkin listalle..? No joka tapauksessa hän haluaisi liittyä, mutta mistä sen anomuksen voi tehdä? Vai olikse niin, että se anominen tulee mahdolliseksi vasta kun Debugger laittaa jonkun rastin johonkin ruutuun tai jotain.. Minähän sain sen anomuksen jo tehtyä ja pääsen keskustelualueelle, mutta kaverin puolesta vielä..
T. blondi
Tämän ketjun aloittaja on nyt uudella nimimerkillä HooM. Hän kyseli myös tuossa, että mistä se anomus tehdään, jotta pääsee Heinolan keskusteluun. Pitääkö ylläpitäjän ensin lisätä käyttäjä HooM johonkin listalle..? No joka tapauksessa hän haluaisi liittyä, mutta mistä sen anomuksen voi tehdä? Vai olikse niin, että se anominen tulee mahdolliseksi vasta kun Debugger laittaa jonkun rastin johonkin ruutuun tai jotain.. Minähän sain sen anomuksen jo tehtyä ja pääsen keskustelualueelle, mutta kaverin puolesta vielä..

T. blondi
Kiitos sannakko..
Juuh minäkin haluaisin liittyä ..
Juuh minäkin haluaisin liittyä ..
..noh.. ihan ei menny niinku elokuvissa, mutta ei anneta sen häiritä!!
-
- Katalysaattori
Anokaa niin teille annetaan
eli anomus nappulaa vaan kehiin niin minulle tulee sähköpostissa linkki mistä voin sitten aktivoida jäsenyyden. Eli näillä mennään.

aikani ihmettelin, jotta ei täällä mitään anomus-nappulaa ole..
mutta löytyihän se vihdoinkin..
minäkö?? blondiko?? --noot!

mutta löytyihän se vihdoinkin..

minäkö?? blondiko?? --noot!

..noh.. ihan ei menny niinku elokuvissa, mutta ei anneta sen häiritä!!