MA7xGE kirjoitti:Pistänpäs tähän väliin; Pahoittelut henkilöille jotka käyttivät klo. 14-16 Loimaan "kaupungin" teitä ja katuja... Jonkun oli mennyt vähän suunnat sekaisin mopoharjoituksissa.

Mekin olimme hiukan myöhemmin Loimaalla liikkeellä

.
Oho, onpas jollain karkailevia kotiloita

. Ja ole hyvä vaan mättäästä, toivottavasti saisit nyt kasvamaan

. En mä siitä vihreydeästä tiedä mitään, se vaan lilluu siellä akvaariossa ja leviää

. Hyvä homma että tetrat kotiutui ja vaikuttavat sopivan sun tankkiisi. Ja kiitos itsellesi, mä eilen sit istutin saman tien kaikki sulta saamani kasvit, varmaan on puolet noussu ylös kun menen kotiin

. Ja päätin sitten kumminkin heti lätkäistä sen toisen pikkuakvaarion pystyyn, kun kumminkin tarviin sen karanteeniksi tällä viikolla. Punatimantit asustelee nyt sitten siellä ja ovat kyllä selkeästi helposti kotiutuvia. Aamulla jo selkeästi halusivat sapuskaa, kun pyörin siinä vieressä ja sitähän sitten saivatkin

. Tosi mukavia siitä, etteivät sätkyile aina akvaarion peränurkkaan kun menee vierestä ohi.
Ainoo vaan, että luin hiukan huolestuttavia tietoja ko. kaloista tässä aamulla... tarttisivat ilmeisesti oman kaksion, ovat vissiin tosi tuliluontoisia

.
----------------------
Ääh, mielestäni kirjoitin tänne äsken viestin, mutta ei sitä näköjään enää missään ole...
Tosiaan, Tia-Teresialta sain eilen kaksi kaunista punatimanttiahvenen poikasta ja tänään olen lueskellut noista kokemuksia. Onneksi sentään jotain positiivistakin kokemusta löytyi ja ilmeni, että luonne voi olla tulikiukkuisesta lauhkeaan lampaaseen. Mä olen nyt tänään kuitenkin kehitellyt jo A-, B- ja C-suunnitelman noiden kalojen osalta, jos vaikka ovatkin itse piruja

. Tosin C-suunnitelma vaatii vielä isännän pään käännyttämisen kolmannelle, 200-litraiselle akvaariolle

. C-suunnitelmana olisi siis lajiallas, johon kaveriksi neonsateenkaarikaloja (ja jotka voisi sitten taas tarpeen tullen pelastaa siihen tulevaan 400-litraiseen). Nyt on itsellä parempi olo, kun on miettinyt jo valmiiksi, miten toimia sitten tulevaisuudessa jos muut akvaarion kalat saa turpaan timanteilta. Vaikka mistäs sitä tietää, jos mä tällä kertaa saisin niitä lampaita, kun perhosista ja perustimanteista on tähän asti mulle löytynyt tosi kiukkuisia ukkoja

. Toivossa on hyvä elää.