Tiedän kyllä, että yli 100l olisi järkevää, niinhän se on tavan akvojenkin kaa, mutta myin meidän toisen akvan (126l) tuossa taannoin, koska meille ei mahdu...
Alku on tottakai harjoittelua ja siksi etsin itselleni mahd helpot elävät, jotta pääsen helpommin tähän sisälle. Siihen isoon sitten osaa jo paremmin suunnitella ja etsiä, mitä oikeasti haluaa. Luonnollisesti, koska sitten tietää jo jostain jotain. Mietin ja tuumaan koko ajan, kiva kun voi tänne kirjoittaa ajatuksia ja suunnitelmia, kaikki tulee vaihtumaan moneen tuhanteen kertaan, ennenkuin pääsen siihen vaiheeseen, että ostan tai sisustan nanoni.
Eikä mulla kumma kyllä ole hirveetä mielenkiintoa kaloja kohtaan, luulen, että löysin jo ne mitä haluankin. Enemmän kiinnostaa muut öttiäiset, pari kalaa nanoon on ok. Siihen isoon on sitten helpompi etsiä jotain vaikeampia tai isompia fisuja (tyttö varmaan haluaa Nemon muutaman vuoden päästä...
Tää on niin erilaista ja mielenkiintoista, että mä voin hyvin tuijotella tota elävää kiveäkin sen kuukauden pari ilman mitään angsteja
Kyl tää tästä, hiljaa hyvä tulee.