Olen jopa itse vaivautunut kirjoittamaan muutaman viestin innostuttuani taas lukemaan tätä. Parisen vuotta sitten tämä oli täysin lukukelvoton taistelutanner ja väittelypaikka. Onneksi siitä on päästy, kiitos kaikille osanottajille ja ahh, niin ihanan asennevammasille moderaattoreillemme!

Itse en ole aikasemin edes vaivautunut kirjoittelemaan tänne mitään, pieni pelko perseen alla, että jos kirjoitan, niin aina on joku wammapää jyrkkänä vastassa ja joudun hampaat ristissä puolustamaan kantaani jossakin asiassa.
Olen huomannut selkeän muutoksen viimeaikoina. Nykyään ei enää näe silkkaa [sensuroitu] laisinkaan, varsin yleistä tosin on, jotta tyrmätään "tyhmien" aloittelijoiden kalastot ja ehdotelmat. Jos tästä joku harmistuu, kysyisinpä vain, miksi on alunperin edes vaivautunut kysymään apua kalojensa hyvinvointiin liittyvissä asioissa???
Mielestäni on varsin loogista olla jyrkkänä ylikansoitettuja kalastoja kohtaan ja tyrmätä ajatukset isojen kalojen pitämisestä pienissä altaissa.
Itse paljon aikaa langoilla viettävänä tiedän olevani usein varsin väsynyt ja pitkästynyt. Tällöin on varsin helppo purkaa mieltänsä ja aiheuttaa paljon mielipahaa, välillä jopa täysin tarkoituksetta.
Itselläni on usein varsin jyrkät mielipiteet ja jyrään kaikki vastaväitteet, tiedänhän olevani aina oikeassa

Ei ole montaa kuukautta, kun vielä kutsuin tätä palstaa nimellä "paskafoorumi" ja haukuin julkisesti moderaattorit ja "omistajan" paskahousuiksi. Näemmä olin väärässä, kerrankin. Asiat täälä ovat muuttuneet ja on ilo seurata keskusteluja!
Jos jotakuta häiritsee ns. tiukkapipot ja muu vastaava, suosittelen tekemään niinkuin itse tein, jättäkää foorumi lukematta, se helpottaa.
Vaihtoehtona toki on stressata turhasta ja aiheuttaa lisää mielipahaa.
Ajatelkaapas sanojanne!
Ylivoimaisesti suomen parasta akvaarioporinaa kautta aikojen!
Lebooo! Jatkakaa, nomi vaikenee.
P.S. En kirjoita vastaväitteisiin, koska tiedän jokatapauksessa olevani oikeassa