![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Rekoon kanssa tänään tehty siis vedenvaihto ja vähän järkän vaihtoa

KiitosGinger kirjoitti:Todella kauniita molemmat akvaariot ja hienoja kuvia! Oletko ollut tyytyväinen tuohon Rio 300L? Miuta hotsittaisi hurjasti hommata samanmoinen syksymmällä kun olisi veronpalautuksia ihan kivasti luvassaJotenkin vaan jännittää kun tuo nykyinen 180L on isoin mikä miulla on tähän asti ollut.
Jep, toivottavasti pysyvät poissa. Siis joo kasvit eivät kärsineet pimennyksestä, melkein päinvastoinkalaton1 kirjoitti:Toivottavasti levät pysyy pois.
Kärsikö kasvit pimennyksestä? Kuvasta näyttäs että ei.
Mä niin taas ihastelin tuota sun recordia, meillekkin tulossa isompi parvi neoneita.
Välillä sattuu tulemaan onnistunutkin otos muiden miljoonien suttuisten kuvien sekaanomamaailma kirjoitti:Loistavia kuvia olet pienistä fisuista saanut. Mulle on ihan iskenyt inkkarikuume.
Ahaa! Pitää siis ehkä kuitenkin avata niitä kansia ja yrittää vähän tuulettaa. Pitää vaan varoa ettei kissat joudu uintireissullekalaton1 kirjoitti:Aika paljon noin putket tuntuu lämmittävän, täällä myös riossa nousee lämmöt 27-28 asteeseen. Kun pidän toista luukkua auki, lämpö on noin 24,5. Aika iso ero siis.
Led valaisimet olisi kätevät, ne ei samalla tavalla kuumenis.
Onko sulla tuossa recordissa muuten valkoinen tausta? Yritän täällä epätoivoisesti kopioida samaa tunnelmaa omaan altaaseen![]()
Luulen että lampun putkien värisävykin tekee ison eron, mun täytys uusia putkia katsoa tuohon rioon kun noi sen alkuperäiset putket on vihertävät mun silmään.
kalaton1 kirjoitti:Voi hyvinkin olla![]()
Meillä uudet neonit on pöheltänyt kutua pusikoissa pari päivää![]()
Kevättä rinnoissa kaloillakin.
Niin on, ne on niin symppiksiä! Joo hyvältä vaikuttaa yhteiselo Rekossa ainakin tällä hetkellä, rakkaus sais miun puolesta roihahtaa kenellä tahansa, olis kiva seurailla sitä touhuakalaton1 kirjoitti:Ihana tuo nokkis!
Varmaan hyvin menee tuolla sun recordin maisemissa nuo hunikset.
Eiköhän se rakkaus roihahda noilla ahvenilla![]()
Itse suuntaan juhannus viikolla sukuloimaan Helsinkiin, olen suunnitellut pyörähtäväni muutamassa akva liikkeessä
Minulla olleet ainakin ihan kullannuppuja tähän asti molemmat! en osaa sanoa miten kutuaikaan käyttäytyisivät, kun nuo kaksi ei oikeasti taida välittää toisistaan sen vertaakalaton1 kirjoitti:Kuinka nuo sun keltakäppänät käyttäytyy muiden kalojen kanssa, onko niin kilttejä kun oikeasti kerrotaan?
Mulla jäi traumat timanttikirjoahvenesta kun ei ollut maineensa mukaan sopuisa kala, monnisilla oli ahtaat elinpiirit kun nämä halus lisääntyy kahden viikon välein.
Nyt tää pariskunta 5 poikasensa kanssa jo uusissa kodeissa.
Ahvenet kiinnostaa mutta en halua että ketään kiusataan.