Tunze 3130 on mulla käytössä myös mutta en nyt tiedä onko se niin hyvä. Kai se moskat poistaa mutta on hirveän äänekäs. Mulla on allas makuuhuoneessa ja joudun välillä kytkemään sen yöksi pois päältä koska se pitää paitsi pumpun ääntä lisäksi sellaista ryystävää ja korisevaa meteliä vaikka olis juuri puhdistettu. Mun mielestä myös sen ympärillä oleva ruskea muovikoppa resonoi ääntä.
Kun ei ole kokemusta muista skimmereistä niin en tiedä onko ne kaikki yhtä äänekkäitä.
Rakennusprojekti
Valvoja: Moderaattorit
Mulla on myös 3130 ja mielestäni lähes äänetön, tai sitten olen vaan tottunut
Pieni suhina/kohina, mutta ei mitään haittaavia rohinoita.
Allas makuuhuoneen vieressä!
Taitaa Arcadian valaisin pitää enemmän ääntä
Tomppa.
Edit: Fennorama, onko sulla vedenpinta koko ajan 3130:n kyljessä olevan viivan kohdalla.
Jos menee alle tai yli tarpeeksi, niin rupeaa "ryystämään"!

Pieni suhina/kohina, mutta ei mitään haittaavia rohinoita.
Allas makuuhuoneen vieressä!
Taitaa Arcadian valaisin pitää enemmän ääntä

Tomppa.
Edit: Fennorama, onko sulla vedenpinta koko ajan 3130:n kyljessä olevan viivan kohdalla.
Joo, en mä nyt sentään niin tohelo oleEdit: Fennorama, onko sulla vedenpinta koko ajan 3130:n kyljessä olevan viivan kohdalla.

Edit: Quote kuntoon - Sam Salonen
Vaikka vettä olisi viivan kohdalla niin ryystävää ääntä saattaa esiintyä. Kun hiukan kääntelet vaahdotinta aavistuksen eri asentoon (myös pystysuunnassa) niin huomaat loppuuko ryystävä ääni. Vaahdottimen takaosassa vedenpinnan kohdalla on pieni reikä ja tätä kautta saattaa imeytyä ilmaa ja ryystävä ääni syntyy siitä. Itse pelasin saman asian kanssa.Fennorama kirjoitti:Joo, en mä nyt sentään niin tohelo olekyllä se meteli tulee vaikka vettä olis piirulleen viivan kohdalle. Se suhisee ja pumppu pitää hurinaa mun mielestä liikaa. Ehkä tämä on kaikkien vaahdottimien haittapuoli?