Kanta-Hämeen akvaarioseuran retket
Valvoja: Moderaattorit
Elikkä pidetäänkö se kokous nyt sitten tulevana lauantaina klo 15.00? Piialle ainakin luultavasti käy, mutta varmistetaan kuitenkin asia sitten vielä uudelleen. Olisiko porukka kiinnostunut tulemaan? sitten voisi keskustella jatkosta ym:sta..
Minun mielestäni se kannattaisi pitää mahdollisimman pian jotta saisi asiat vihdoin hoidettua.

mukaan toimintaan tai ainakin seuraamaan
Terve!
Näin jossain ilmotustaululla ilmotuksen kanta-hämeen akvaarioseurasta ja ihmettelin, että onko semmonenkin olemassa. Kattelin sit netistä jä päädyin tänne keskustelupalstoille. Lueskelin joitain keskusteluja ja ajattelin, että jos joku vois valottaa paremmin teittin toimintaa? Asun itse Hämeenlinnassa ja oon kanssa pari vuotta harrastellu akvaariolla läträämistä. Kertokaapa vähän mitä ootte tehneet tähän mennessä ja mitä teette tulevaisuudessa? Niin ja onko yhdistys jo rekisteröity? Kertokaapa..
Näin jossain ilmotustaululla ilmotuksen kanta-hämeen akvaarioseurasta ja ihmettelin, että onko semmonenkin olemassa. Kattelin sit netistä jä päädyin tänne keskustelupalstoille. Lueskelin joitain keskusteluja ja ajattelin, että jos joku vois valottaa paremmin teittin toimintaa? Asun itse Hämeenlinnassa ja oon kanssa pari vuotta harrastellu akvaariolla läträämistä. Kertokaapa vähän mitä ootte tehneet tähän mennessä ja mitä teette tulevaisuudessa? Niin ja onko yhdistys jo rekisteröity? Kertokaapa..
Touhu on itse asiassa vielä aika lapsen kengissä, mutta eiköhän se pikku hiljaa rupea kehittyyn eteen päin kunhan saadaan lisää aktiivisia seuralaisia. Tällä hetkellä tilanne on huono kun ei oikein koskaan tiedä missä kokoukset pidetään vaikkakin faunattaren omistaja on luvannut tilat käyttöön kunhan ilmoittaa aina ajoissa. Seuran rekisteröitymisestä en oikein tarkkaan tiedä mutta kaippa se JOLLAKIN mallilla on. Tekemisistä ei oikein tiedä koska ei taida olla minkään laista suunnitelmaa, mutta eiköhän sekin jossain vaiheessa tule. Uudet jäsenet ovat aina tervetulleita ja myös ehdotukset seuran parantamiseksi myös. Minulle voi aina lähettää YV:tä jos on jotain kysyttävää ja yritän myös jollakin tavalla vastata.
Ehdotan, että pitäisimme seuraavan, virallisen syyskokouksen
15 tai 16.10 tai 23 tai 24.10. Itselleni sopisi parhaiten 23.10, koska tulen joka tapauksessa äänestämään 24.10 ja olen Hattulassa jo 23.10. Näin meillä olisi myös riittävästi aikaa ilmoittaa kokouksesta.
Jos pidämme kokouksen jo 15 tai 16.10, se täytyy päättää hyvin pian, että seuralaisille ehtii lähettää tiedon sähköpostilla ja laittaa AW:n etusivulle ilmoituksen kokouksesta.
Paikka olisi ilmeisesti Hämeenlinnan Faunatar, tai jos kasparov saa tilat taloyhtiöltään (vai miten se nyt meni?
) niin sitten siellä.
Nyt vauhdilla ehdotuksia ja tietoa, jos tosi monelle ei noi minun ehdottamani päivät käy!
-Aino-
15 tai 16.10 tai 23 tai 24.10. Itselleni sopisi parhaiten 23.10, koska tulen joka tapauksessa äänestämään 24.10 ja olen Hattulassa jo 23.10. Näin meillä olisi myös riittävästi aikaa ilmoittaa kokouksesta.
Jos pidämme kokouksen jo 15 tai 16.10, se täytyy päättää hyvin pian, että seuralaisille ehtii lähettää tiedon sähköpostilla ja laittaa AW:n etusivulle ilmoituksen kokouksesta.
Paikka olisi ilmeisesti Hämeenlinnan Faunatar, tai jos kasparov saa tilat taloyhtiöltään (vai miten se nyt meni?

Nyt vauhdilla ehdotuksia ja tietoa, jos tosi monelle ei noi minun ehdottamani päivät käy!
-Aino-
Kanta-Hämeen akvaarioseuran seuraava kokous olisi siis 23.10, mikäli joku ei nyt pian ilmoita, ettei se missään nimessä käy.
Syyskokous täytyisi saada pois alta, ja seura kaipaisi uutta puheenjohtajaa, jolla olisi aikaa ja mahdollisuuksia hoitaa asioita, toisin kuin minulla. Saisin itsekin tämän stressin ja "syyllisyydentunteen" pois, kun en Raisiosta pysty seuran asioita juuri hoitamaan.
Kokouspaikkana olisi Kasparovin talon taloyhtiön tilat Hämeenlinnassa, tarkempi paikka ilmoitetaan kyllä. Ja aika iltapäivällä, sitä voidaan vielä sopia ja sumplia.
Käykö teille lauantaina 23.10.2004?
Syyskokous täytyisi saada pois alta, ja seura kaipaisi uutta puheenjohtajaa, jolla olisi aikaa ja mahdollisuuksia hoitaa asioita, toisin kuin minulla. Saisin itsekin tämän stressin ja "syyllisyydentunteen" pois, kun en Raisiosta pysty seuran asioita juuri hoitamaan.
Kokouspaikkana olisi Kasparovin talon taloyhtiön tilat Hämeenlinnassa, tarkempi paikka ilmoitetaan kyllä. Ja aika iltapäivällä, sitä voidaan vielä sopia ja sumplia.
Käykö teille lauantaina 23.10.2004?
Tevehdys vaan kaikille:) Elikkä olen tällä hetkellä sitten seuran uusi puheenjohtaja ja jos tulee kysymyksiä niin ne voi suunnata minun puoleeni. Seuralle valmistuu kotisivut tässä loppuvuoden aikana ja jos jollain on jotaín jonka haluaisi näkyvän siellä niin voi laittaa tekstiä minulle, esim omat kotisivun linkin ym.. ohjelma on suunnitteilla , mutta sen voin paljastaa että jotain pientä kivaa on ainakin tiedossa.