Kuva on mielestäni lähinnä hauskakin, Mustan kultakalan ilme taisi hieman vääristyä samalla kun itse kuva on epätarkka...
Igor se siellä kurkkii..... taitaa kuvasta sentään jokunen kohta olla tarkkakin... ainkin minulle riittävä, on se alkuun muuten vaikeaa ottaa valokuvia akvaariosta....
Tarkoitus oli ottaa somamonnisista kuva syömässä.. mutta jotenkin tuo mustatetra eksyi kuvaan. Sen lisäksi valotuskin meni mäjelle ja lasissa oli kuin olikin tahroja vaikka sen mielestäni pyyhin.. Hohhoijaa...
auringonkukka85 kirjoitti:Tuossa kuvassa rihmakala näyttää olevan jumissa kahden putken välissä. Oikeasti takaa näkyy vain yksi ulkosuodattimen putki, toinen on heijastumaa.
Herra minimalisti kuplapesänsä vierellä...siis kuplattoman kuplapesänsä vierellä.
(niin se keltainen mähnä on mätiä ja vieressä kyräilee nuori taistelukalaherra).
Partamonnini ei pahemmin perusta valokuvaamisesta joten siitä on aika hankala saada kuvaa valoisaan aikaan. Siksi hiivinkin hiljaa pimeässä altaan luo, tarkensin kameran pienen leditaskulampun avulla altaan pohjalla makaavaan partamonniin ja pistin valon pois. Juuri ennen kuvan ottamista monni päättikin kääntää naamansa lasia vasten.
Piti tuosta millia:n kuvasta pari kertaa lukasta teksti ennen kuin tajusin, mitä siinä on "kuvattu". Nosegoblin partiksella ei ainakaan ole kurkkutulehtunut, muutenkin limakalvot näyttää oikein terveen vaaleanpunaisilta. Nytpä tiedän minkälainen on partiksen nielu.
http://koti.mbnet.fi/starfish/verkkonuoliainen.JPG
Tämä taas on muuten mielestäni hyvä otos, mutta sattui juuri silloin olemaan tuolla hiekan ja lasin välissä tuommoinen levä kuvan oikeassa alareunassa ja jokin varjo myös sattui tulemaan kuvaan mukaan. Mutta jos olette verkkonuoliaisia yrittäneet kuvata, niin ymmärtänette että olen jo tähänkin suht. tyytyväinen.
Kas kun meikäläinen ei ole yhtään sujut tämän kameran kanssa, ja kuvat ovat aina enemmän ja vähemmän epäonnistuneita.
Tässä esim yksi, ja blogista löytyy toki lisääkin