Ne kalanruoat

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

111na
Elite Member
Elite Member

Viesti Kirjoittaja 111na »

Olen kanssa täällä monen huomannut sanovan, että pakasteet ovat voimakasta tavaraa, mitä en usko alkuunkaan. Niistä on suurin osa vettä. Tableteiksi puristetut kuivamuonat lienevät pahimpia kuormittajia.

Jos kalat tulevat nirppanokiksi pakasteilla, ajatus vuoroviikoista saattaisi olla hyvä.
miljoonakala84
Elite Member
Elite Member

Viesti Kirjoittaja miljoonakala84 »

111na kirjoitti:Olen kanssa täällä monen huomannut sanovan, että pakasteet ovat voimakasta tavaraa, mitä en usko alkuunkaan. Niistä on suurin osa vettä. Tableteiksi puristetut kuivamuonat lienevät pahimpia kuormittajia.

Jos kalat tulevat nirppanokiksi pakasteilla, ajatus vuoroviikoista saattaisi
olla hyvä.
Pikemminkii osa kaloista on nirso kuivaruoalle esim hiutaleille. :roll: Ainakin Rubiiniseeprakalat on. Tulipa vaan mieleen, kun tuntuu että noi ruoka purkit kestää monta vuotta. :mrgreen:, osan oon laittanu varsinkin isot kuivaruoka putelit pakkaseen.
111na
Elite Member
Elite Member

Viesti Kirjoittaja 111na »

miljoonakala84 kirjoitti:Pikemminkii osa kaloista on nirso kuivaruoalle esim hiutaleille. :roll:
Sitäpä juuri tarkoitin. Pakasteilla. ;) On tavallista luonnossakin että syödään vain maukkainta sesonkiötökkää ja ollaan mahat pulleina.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alkeet”