![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Valvoja: Moderaattorit
Tällä hetkellä koko on noin 7 cm. Väriä on tosiaan nyt jo niin paljon, että ovat varsinaisia altaan katseenvangitsijoita.Bucket kirjoitti:Minkä kokoisia ne ovat suuren piirtein? tulevat ihan varmasti tosi nättit kun ne kasvavat isoksiShadowman kirjoitti:
Jotain pigeon bloodeja näittenkin pitäisi olla, kivan värisiä jokatapauksessa varsinkin noiden sinisten kanssa yhdistettynä.
kauniita kaloja
Ihanaa!Shadowman kirjoitti:Tällä hetkellä koko on noin 7 cm. Väriä on tosiaan nyt jo niin paljon, että ovat varsinaisia altaan katseenvangitsijoita.Bucket kirjoitti:Minkä kokoisia ne ovat suuren piirtein? tulevat ihan varmasti tosi nättit kun ne kasvavat isoksiShadowman kirjoitti:
Jotain pigeon bloodeja näittenkin pitäisi olla, kivan värisiä jokatapauksessa varsinkin noiden sinisten kanssa yhdistettynä.
kauniita kaloja
Jep photoshoppasi vähän leviä sumeeksi etulasista.Bucket kirjoitti:nå niinMorpho kirjoitti:Kaverin ottama kuva mun villistä Tefen red spotted greenistä.![]()
vähän photoshoppannut
ihana kala
Mitä ihmettä nuo ovat, näyttävät snakeskinin ja turkoosin risteytyksilta??riksu70 kirjoitti:Tässä minun 5 uusinta, eilen tulivat. Hiukan ujoileevat ymmärrettävästi vielä. Kuvan laatu ei mikään paras mahdollinen.
Jep, 7-raitaiset ovat turkooseja ja nuo 14-raitaiset turkoosi x snakeskin- poikueesta, jollen nyt ihan väärin muista. Itseltäni löytyy fisuja noista samoista poikueista.Morpho kirjoitti:Mitä ihmettä nuo ovat, näyttävät snakeskinin ja turkoosin risteytyksilta??riksu70 kirjoitti:Tässä minun 5 uusinta, eilen tulivat. Hiukan ujoileevat ymmärrettävästi vielä. Kuvan laatu ei mikään paras mahdollinen.
Väri ja muoto on hyvä, mutta miten niillä kaikilla voi olla eri määrä pystyraitoja?
Vai onko siinä kahta eri tyyppiä.
plenty kirjoitti:Kiekkoja ne on nämäkin: Yy, kaa, koo.![]()
Ikää nelisen päivää, eikä kovin valoisa tulevaisuus edessä; vanhemmat ovat nimittäin seura-altaassa saaneet poikuetta pidettyä hengissä. Joka kudusta on poikasia selvinnyt tällä parilla aina yhden päivän enemmän kuin edellisellä kerralla. Ovat jo erehdyttävästi kalan näköisiä ja ekaa kertaa säälittää, että joutuvat makupaloiksi. No hyvää harjoitteluahan tuo hoivaaminen on - jossain vaiheessa pääsevät omaan altaaseen kutemaan
Kannattaa unohtaa tuollaiset seura-akvaariopoikueet ja teettää kunnon poikue kutualtaassa ainakin sata kpl.plenty kirjoitti:Kyllä on tehokas pariskunta suojelemaan: Poikasia vieläkin hengissä parisenkymmentä. Poikaset kasvavat huimaa vauhtia ja vielä ainakin roikkuvat kyljissä kiinni ja "nussuttavat" limaa. Jos olisi tuo kutuallas valmiina jo, niin poikasten ollessa jo tässä vaiheessa houkutus siirtoon olisi suurehko - mutta kun ei vielä ole... sitäpaitsi kesälomat reissuineen painavat päälle, joten ei ole oikein hyvä aika kalanviljelylle
Kuten viestissäni mainitsin, kutuallas on vasta tuloillaan (tai itse asiassa kaksi allastaMorpho kirjoitti:Kannattaa unohtaa tuollaiset seura-akvaariopoikueet ja teettää kunnon poikue kutualtaassa ainakin sata kpl.
Jep, halusinkin vain rohkaista omia suunnitelmiasi eteenpäin, luin kyllä aikaisemmat viestit.plenty kirjoitti:Kuten viestissäni mainitsin, kutuallas on vasta tuloillaan (tai itse asiassa kaksi allastaMorpho kirjoitti:Kannattaa unohtaa tuollaiset seura-akvaariopoikueet ja teettää kunnon poikue kutualtaassa ainakin sata kpl.) Raporttini koskikin lähinnä sitä etten ole ajatellut poikasten ylipäätään seura-altaassa selviävän. Ovat muuten edelleen hengissä ja aloittelevat uimaan vapaammin...
Joo tyypillistä, että olen "päässyt näin pitkälle", vaikka olen yrittänyt olla tekemättä yhtään mitäänriksu70 kirjoitti:Voi hitsi,ompa suloisia.Onko mahdollista että tulisi syödyksi. HArmillista että loma sotkee poikasten isoksi kasvamisen kun kerta näinkin pitkälle ole päässyt