Sivu 21/41

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 19:11, 21.01.2011
Kirjoittaja tate
Kaunis ko karamelli [;)] .

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 19:37, 21.01.2011
Kirjoittaja DnooB
Kyllä on valaistus kohillaan, että nuin saa fluorisoimaan :)

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 20:59, 21.01.2011
Kirjoittaja Aqualung
DnooB kirjoitti:Kyllä on valaistus kohillaan, että nuin saa fluorisoimaan :)
8x54W:
- 4x Osram 67
- 2x Arcadia Marine White 14000K
- 2x KZ Fiji Purple

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 21:03, 21.01.2011
Kirjoittaja hx
Very slippery.

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 21:07, 21.01.2011
Kirjoittaja Aqualung
Very wet.

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 21:30, 21.01.2011
Kirjoittaja hx
I like.

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 17:35, 22.01.2011
Kirjoittaja Aqualung
Tulipa tuossa hiukan kuikuiltua kaapinpohjalle ja sieltähän löytyi ties mitä kivaa... Pitäisikös laittaa taas 30l nano porisemaan tuonne takkahuoneeseen..
DennerleNano.jpg
DennerleNano.jpg (270.6 KiB) Katsottu 2467 kertaa
Vai pitäisiköhän tuo laittaa myyntiin? Kasassa siis ainakin seuraavat:
- Dennerle 30l Nanocube
- Dennerle 11W walaisin
- AquaClear 20 ulkolaitapäristin
- Hydor Koralia nano
- 25W Hydor Theo
- 6kg korallihiekkaa
- n. 4kg kiveä
- 80cm korkea valkovahattu jalusta ovella
- johtoa, ajastinta, lämpömittaria, magneettiraappaa jne...

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 17:47, 22.01.2011
Kirjoittaja tate
Mies palaa juurilleen :D . Tarvii pojalla oma allas olla!

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 18:25, 22.01.2011
Kirjoittaja jaakkim
Eikös tuon pitäny mennä jollekin suku"loiselle", jos en väärin muista. Etkai sä toisen nanoa voi myydä. :roll:

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 18:30, 22.01.2011
Kirjoittaja Aqualung
Ja väärinhän se muistaa. Se 225 litran peto meni sukuloisille.

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 20:18, 28.01.2011
Kirjoittaja Aqualung
WTF mate?
Acrossa osasta polyypeistä tuli tuollaiset liki 2cm liuhut ulos...
Liuhuacro
Liuhuacro
IMG_3006.jpg (400 KiB) Katsottu 2605 kertaa
Kuva pienentyy melko lailla tänne ladattaessa, mutta etenkin vasemmassa alalaidassa erottuu selkeästi. Kellään koskaan tapahtunut vastaavaa? Nyt reilu tunti kuvan ottamisesta on acro jälleen normaalina ja polyypit sen 1,5mm ulkona. Kummallista kummallista.

Ja pannaan nyt sitten samaan settiin tuo uusinkin acro mukaan
Acropora gomezi
Acropora gomezi
IMG_3020.jpg (358.4 KiB) Katsottu 2605 kertaa

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 20:19, 28.01.2011
Kirjoittaja hx
Säälittävää.
Vihaan sinua.

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 20:27, 28.01.2011
Kirjoittaja Aqualung
Niin. Olen kuin Marmite. Se on joko silkkaa rakkautta tai pyhää vihaa! :mrgreen:

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 20:36, 28.01.2011
Kirjoittaja hx
Itse asiassa olen elänyt osan elämääni BRITTIautoja diggailevan BRITTIhomostelevan, öh, britin kanssa.
Sillä oli Marmitea ihan alvariinsa ja palatessa.

Se on hirveetä ja olisko sulla vähän, että sais fiksit sit kuitenkin?

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 21:30, 28.01.2011
Kirjoittaja petekup
Minun acro on aina tehnyt niin (jos ei joka niin ainakin joka toinen ilta) olen luullut
että se kuuluu asiaan.
Kuvani on tosi surkee mutta kun katson sinun kuvaa ja omaa acroa altaassa niin muistuttuvat
kyllä PALJON toisiansa.

Petri

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 22:29, 28.01.2011
Kirjoittaja tate
Nälkäänsä venyttelevät, kun et ruoki niitä 8O .

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 12:23, 29.01.2011
Kirjoittaja DnooB
Mulla on pari acroa, jokka tekee tuota joskus. Varsinki jos panen röda plankton nimistä pakastetta, joka on todella hienoksi muussattua planktonia. Acrot ja muut korallit tulee siitä hulluksi :mrgreen:

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 12:27, 29.01.2011
Kirjoittaja Aqualung
Kyllähän täälläkin monet ovat polyypit huomatavan pitkänä. Etenkin öisin ja ruoka-aikaan. Mutta nuo rapiat 2cm huiskat nyt vaan on aika käsittämättömät kun kyseessä ei tosiaan ole mikään millepora 5mm piiskoineen.

EDIT: Polyypit olivat siis ulkona ainakin 2,5x rungon paksuuden verran!!

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 12:32, 29.01.2011
Kirjoittaja DnooB
Tämä vaatii selvitystä. Ei ole muuta vaihtoehtoa kun fragaat tuon acron ja luovutat siitä osan kenttä tutkimuksiin pohjoiseen. :mrgreen:

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 12:34, 29.01.2011
Kirjoittaja Aqualung
Olisit ostanut halvalla pois kun eräs hieno allas siellä pohjoisessa ajettiin alas. Sieltä tämä on kotoisin. :mrgreen:

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 12:37, 29.01.2011
Kirjoittaja DnooB
Silloin allas en päässyt ekana jaolle. Helmet meni kaikki etelään, jos tuo on siitä altaasta pois mitä luulen [;)]

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 23:36, 05.02.2011
Kirjoittaja patu
DnooB kirjoitti:Silloin allas en päässyt ekana jaolle. Helmet meni kaikki etelään, jos tuo on siitä altaasta pois mitä luulen [;)]
Oisit päässy vaan et tullu, eipä muunnella totuutta :mrgreen:

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 06:20, 06.02.2011
Kirjoittaja tate
patu kirjoitti:
DnooB kirjoitti:Silloin allas en päässyt ekana jaolle. Helmet meni kaikki etelään, jos tuo on siitä altaasta pois mitä luulen [;)]
Oisit päässy vaan et tullu, eipä muunnella totuutta :mrgreen:
:mrgreen: +1. Jollei kerennyt kesken rykimisen :roll: .

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 21:25, 09.02.2011
Kirjoittaja Aqualung
Jei - uutuuksei!
Zoanthus sp.
Zoanthus sp.
IMG_3144.jpg (451.05 KiB) Katsottu 2205 kertaa
Montipora spumosa
Montipora spumosa
IMG_3137.jpg (440.89 KiB) Katsottu 2205 kertaa
Acropora gomezi
Acropora gomezi
IMG_3148.jpg (430.27 KiB) Katsottu 2205 kertaa

Re: Tomin riuttapäiväkirja - kuvitettu painos

Lähetetty: 21:27, 09.02.2011
Kirjoittaja -Alix-
Dodii, vähän lajinimiä sekaan, kiitos! :P
/edit: Kiitoooooos :D (törkeät nuo punaiset zoat 8O )