Mukaan tarttui myös 50 w-lämmitin uuteen 45-litraiseen (joka saatiin eilen) josta teemme sukarapulan. Samaten pieni haavi. Jei. <3
Valvoja: Moderaattorit
Siis oikeesti?pippadaduu kirjoitti:Ostin Jumbon Faunattaresta 4 keisaritetraa, koska myyjällä oli niin kiire, ettei ehtinyt onkia minulle haluamiani kaloja ja kuutta kappaletta. Sanon kyllä, että en ole koskaan saanut noin huonoa palvelua.
Ettei olis ollut hieman vanhemman puoleinen myyjätär? Aion laittaa reklaa kyllämatko kirjoitti:Itse asiassa samassa kaupassa pari viikkoa sitten kesti n viistoista minsaa 3 monnin (2 partista ja haarniska). Myyjä valitti kokoajan. Siis tuohon jumbon faunatar-viestiin...
Juu. Tai kaupan muuhun henkilökuntaan verraten vanhempi, naispuolinen...pippadaduu kirjoitti:Ettei olis ollut hieman vanhemman puoleinen myyjätär? Aion laittaa reklaa kyllämatko kirjoitti:Itse asiassa samassa kaupassa pari viikkoa sitten kesti n viistoista minsaa 3 monnin (2 partista ja haarniska). Myyjä valitti kokoajan. Siis tuohon jumbon faunatar-viestiin...