Montakoos niitä voi laittaa jos altaaseen on menossa pari plekoa, 13 monnista ja 20+ tetraa

Valvoja: Moderaattorit
Sunnuntaina? En mä pääse, mä menen Paimioon, täti vihitään työhönsä (suntioksi/vahtimestariksi) ja tämän jälkeen Sauvoon.akvaristi kirjoitti:Reps, aika hyvä kyllä tuo kommentti tuosta autohommasta![]()
. Oliskos muuten Mage tulossa?
...
<333Haddock kirjoitti:Laitan huomenna väelle "virallisempaa kutsua" ja katsotaan josko siirretään treffipäivää lauantaiksi?
Tässä tapauksessa mun on passattava, koska oon viikonlopun ohjelman lyönyt lukkoonHaddock kirjoitti:Laitan huomenna väelle "virallisempaa kutsua" ja katsotaan josko siirretään treffipäivää lauantaiksi?
Ninium, miten isoa tuo kirjoahvenruuan rae on?Ninium85 kirjoitti:Ai nytkö se sit ens viikonloppuna pidetään se miitingi? Mä tulen ja, mikäli saan kyytiä.Mulla olis sinne kanssa muutama tarjokas..
-Ne kaksi kuparitetraa olis tulossa T-T:lle, mikäli vielä ne haluat.
-Kolme miekkapyrstöä (2 koirasta+ 1naaras)
-Sitten olis yksi jättivesimiekan taimi
-vallisneriaa
-NLS Kirjoahven ruokaa, joka ei kelvannutkaan mun kiekoille
-Sinileukakirjoahvenia "miljoona"
-Punaisen tiikerilumpeen taimi
-kaksi ulkosuodatinta, joista puuttuu jos jonkinmoista osaa (eheim 2213)
-60 litrainen kultakehyksinen naarmuinen allas ja eheim pickup 2008?
Toivottavasti se toimii.Aprikoosi kirjoitti:Pakko vaan kommentoida tota Magen allekirjotusta: ihana!! ;D
:/ mun on tuo päivä jo varattu.MA7xGE kirjoitti: Miettikää ihmiset ja pistäkää 24.3. lukkoon almanakkaan!
Siis juu, mähän sain ton jo syksyn puolella...Nuutti kirjoitti:...
PS. Magge: intoa nyt pöydän tekemiseen, sullahan meinaa akvaharrastus lähteä kohta lapasesta, toinen akva jo!!
Jeps, ja pikku-plekon kanssa meille tuli senkin istutuspaikasta erimielisyyttäMA7xGE kirjoitti:Jeps, se meni T-T:lle.![]()
Mun oli kattarit ihan pimeinä sun vesimiekkaan!Tia-Teresia kirjoitti:Jeps, ja pikku-plekon kanssa meille tuli senkin istutuspaikasta erimielisyyttäMA7xGE kirjoitti:Jeps, se meni T-T:lle.![]()
mun on pakko kohta järjestellä ison akvan kaikki kasvit keskelle kun kaikki vähäkään reunoilla olevat pitää kaivaa ylös
kala ilmoittaa selvästikin jotain mun sisustustaidoistani
![]()
Hö, kuka on kaatanut naamakirjan, tunnustakaa