Tatkoittaako tämä sitä, että voin ottaa koko laatikon tavarat jos koen että niistä on minulle hyötyä vai pitääkö muillekkin jättää?skare kirjoitti:Huutokauppapaikalla on taas myös "ota ilmaiseksi" -laatikko,.

Valvoja: Moderaattorit
Tatkoittaako tämä sitä, että voin ottaa koko laatikon tavarat jos koen että niistä on minulle hyötyä vai pitääkö muillekkin jättää?skare kirjoitti:Huutokauppapaikalla on taas myös "ota ilmaiseksi" -laatikko,.
ZamY kirjoitti:Tatkoittaako tämä sitä, että voin ottaa koko laatikon tavarat jos koen että niistä on minulle hyötyä vai pitääkö muillekkin jättää?skare kirjoitti:Huutokauppapaikalla on taas myös "ota ilmaiseksi" -laatikko,.
Jippiaijee! Huomenna(?) tulen sinne ja tyhjennän laatikon rikkinäisistä haaveista ja kuihtuneista kasveista ja rikkinäisistä poikasboxeista ja prkl kelluvista kannoista ja....skare kirjoitti:ZamY kirjoitti:Tatkoittaako tämä sitä, että voin ottaa koko laatikon tavarat jos koen että niistä on minulle hyötyä vai pitääkö muillekkin jättää?skare kirjoitti:Huutokauppapaikalla on taas myös "ota ilmaiseksi" -laatikko,.
Toki, nopeat syövät hitaat... laatikosta voi ottaa mukaansa miten paljon romua tahansa, jos katsoo sitä tarvitsevansa