TAISTELUKALAN OSTOA JA TAISTELUA JÄNNETUPPITULEHDUKSEN KANSSA
Nonni, ei ihan ekoja oltu Akvaariolinnan uudelleen-avajaisissa mutta tokana kuitenkin

Minä olen potenut kotosalla kahden käden jännetuppitulehdusta, mikä on turhauttavaa. Pikkuakvaristi halusi ITSE valkata taistelukalansa ja suuntasimme heti aamupalan jälkeen kohti Vantaata täältä landelta.
Valikoimaa oli, ja mä olisin ottanut ihan eri fisun kuin Neiti, joka oli hyvin jämäkkä siinä että TUO se on. Ukkotaisto sai nimekseen Tulilieska. Neiti hyppi riemusta kun kalaa pussitettiin. Sen jälkeen hän olisi ollu valmis kotiin pistämään kalaa akvaarioon ja alkoi kitinä kun äitee halusi vielä keskustella tehokkaamista LED-valaisimista ja taka-alan kasveista. Vallisneria nanaa ostin kolme nippua, kiitos Kaisa hyvistä vinkeistä layoutin suhteen! Apteekista kävin kysymässä alunaa mutta ei sitä täällä myydä. Siispä vain pesin kasvit hyvin ja liu'utin sormia joka kortta pitkin. Mitään en löytänyt ylimääräistä.
Ostin myös sen vitosen tarjoussuodattimen vaan koska se oli halpa ja sitä voi vaikka karanteenipurkissa käyttää. JBL:ltä oli tullu uudet nestemäiset makroravinteet annostelupumpulla, ostin rautalannoitetta kun sitä Aapelin käynnillä unohdin ostaa.
Isoon purkkiin 60 cm taustakuva jäi katsomatta, seuraavalla kerralla sitten. Viisi leväsukarapua meni tilaukseen, tulisukaravuista jätin hinnantsekkauspyynnön. Omistaja kertoi, että viikon-parin sisään tulee nyt tyhjänä ollut myymälän toinenkin puoli käyttöön ja sinne tulee useita taistelukala-altaita. Pari tyttöä käydään vielä Tulilieskalle hakemassa myöhemmin.
Altaiden määrä myymälässä on mykistävä! Kasveja oli kaupan runsaasti, jotain peruskamoja hyllyssä ja loput saa noutovarastolta Väritukun talosta.
Nyt on nanat altaassa ja Neiti syö suklaata & katselee kalaansa.

Then the truth it hit me, got me off my knees. It's my life I'm living, I'll live it as I please. /Twisted Sister