Mitä haluat saada akvaarioseuralta?
Valvoja: Moderaattorit
-
sadie
- Member

- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Nainen
Tuntuu isotkin seurat kärsivän aktiivisten seuralaisten puutteesta. Monella seuralla kokouksissa käy noin 10% jäsenistöstä (poikkeuksena Turun Akvaarioystävät joilla osallistumisprosentti on kuulemma noin 50%!!). Eli jos pienellä seuralla olisi vaikkapa kymmenen jäsentä niin tuolla perusprosentilla siinä seurassa olisi yksi aktiivinen jäsen...JukkaV kirjoitti:Onko muuten yleistä, että pienet seurat kuihtuvat?
-------------------------
Hahah... joinakin päivinä minusta tuntuu aivan samalta! Voisin yhtyä näihin sanoihin (vaihdetaan kotkalaisia tilalle pääkaupunkiseutulaisia ja KLAS tilalle HAS). Toisaalta vaikka seuran asioiden hoitamiseen meneekin kaikki aamut ja illat eikä kiitoksia juurikaan satele niin jotkut pienet asiat saavat kuitenkin vielä yrittämään. Kuinka lämmittääkään kun syntyy keskustelua hyvän esitelmän päätteeksi tai kun retkellä joku kertoo muikean jutun jolle yhdessä naureskelemme. Ai mutta hitsiläinen - eihän sitä varten tarvitsisi hallituksessa istua tai muutenkaan pistää tikkua ristiin vaan voisimme kaikki siirtyä vain nautiskelemaan seuratoiminnan hedelmistä - vai voisimmeko?! Onneksi silloin tällöin kuitenkin tulee sähköpostia jossa joku lupautuu ihan vapaaehtoisesti avuksi johonkin tapahtumaan - siitä suuri kiitos!Adrianna kirjoitti: Jos kotkalaisia kiinnostakaa niin olen aika varma että KLAS:n johto luovutetaan innokkaammille saman tien. Seura on vakaavarainen mutta ongelmaksi on tullut olematon toiminta. Mikään ei kelpaa, mitään ei haluta olla tekemässä mukana ja jos joku jotakin järjestää niin paikalle ei tulla ja todetaan että "kuitenkin ihan *ska tapahtuma". Minä olen paiskannut hanskat tiskiin ja antanut periksi jo ajat sitten, mielelläni ojennan rupuset rukkaset (ainakin omalta osaltani) jollekkin enemmän innokkaalle ja vähemmän katkeralle.
Voimia ihan jokaiseen akvaarioseuraan kaikille niille, jotka tekevät pyyteetöntä työtä seuransa eteen!
In all venues there are two types of people, those who "do" and those who complain about those who do.