Harkitsetko akvaarion rakentamista? Lue ensin tämä

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

piraja
Junior Member
Junior Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Re: Harkitsetko akvaarion rakentamista? Lue ensin tämä

Viesti Kirjoittaja piraja »

Sanoinko jo, että sikahauskahuippu-tarina :D Ei voi kun nauraa vaan :D
rantamonni
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rantamonni »

heh, olipa tosiaan tarina. D.I.Y. perinnettä parhaimmillaan !

Juwel on ainoa merkki mikä mulle kelpaa.
NIissä on taika silikoonit, niihin ei tartu levä, pure magic !

Vieläkin naurattaa, joku viitsii yrittää itse tehdä akvaarion, LOL
Maria L-A
Member
Member
Akvaarioseurat: TAS

Viesti Kirjoittaja Maria L-A »

Tuo aloittajan teksti oli kyllä aivan loistava :mrgreen: Naurattaa vieläkin! :D
villimilli
Member
Member

Viesti Kirjoittaja villimilli »

Todella hyvin kirjoitettu juttu akvaholismista :D Vaan tätähän se on, joskus suuremmassa mittakaavassa, joskus vähän pienemmässä. Välillä nauratti, välillä ahdisti (heärtys keskiyöllä altaan tyhjennykseen).

Tiedän tasan tuon tunteen kun alkaa olla niin väsynyt ettei voi kun nauraa. Siinä tilanteessa ei oo hyvä jos ollaan menossa ison lasilaatikon kanssa yläkertaan, itse siellä alemmassa päässä. Nimimerkillä Kerran laskin kolmannesta kerroksesta liukumäkeä pyykkikoneen kanssa.
450l seuraponttö, saksanpaimentaja, belgianpaimentaja versiota malinois & LV-ruuna :)
Suomu
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Suomu »

Aivan loistava tarina, ei voi muuta kuin nauraa veet silmissä. Juuri tällaista tämä akvaholismi teettää.. ei ihme että akvaarioista tietämättömät tutut katsoo aina pitkään kun heille sepustaa uusimpia akvaariotapahtumia. Juuri yhtenä päivänä selostin suu vaahdossa miten keitän kiviä ja kuumennan omenapuuta uunissa. Olisittepa nähneet tuttujen ilmeet :mrgreen:
greatdanes
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja greatdanes »

Todella HUIPPU-kertomus :mrgreen: Enpä usko, että tästäkään maasta löytyy ihminen, joka ei ole tuskaillut/päätäraapinut purkkiharrastuksensa kanssa! Meillä oli kanssa talon melki joka nurkka lasipömpeleitä täynnä, kunnes yks päivä tapahtui totaalinen räjähdys: ymmärsin, että harrastus ei ollut enää "kivaa", aikaa ei ollut perheelle ja kaikenlisäksi joka allas oli jollaintapaa "keskeneräinen". Kämppä täynnä letkuja ja kippoja, jalat märkänä päivästä toiseen.
Ja niin vain pääni pidin, 4 allasta myyntiin, kaloineen,kilppareineen,kaikkineen. Yhden pienen purkin jätin sentään keittiöön hurisemaan. MUTTA...
Yhtä allasta tuijotellessani iski melkoinen kaipuu sitä kaikkea touhua kohtaan...kuitenkin olin tavallaan iloinen, että nyt oli aikaa perheelle, mutta tuo pieni sillipurkki harmitti...
No kuitenkin pidin itseni "järkevänä"; myin viimeisenkin pois ja hankin 700l olkkariin. Mulla ei koskaan ole ollut akvoissa viimeisen päälle olevia laitteita, sisustuksia ym. Mutta nyt ajattelin, että sijoitan vähät rahani mieluummin sen yhden purkin hyvään pitoon. Näin minun kävi, ja olen erittäin tyytyväinen tähän! Mutta valehtelmaan joudun, jos sanon, että toista ei mieli tee...
Mutta näin mennään nyt! Ja kaikki muut meidän huushollin elukat kiittää varmasti myös sitä "minun räjähdystä"; nyt on aikaa kaikille! :P
jejoka
Member
Member

Viesti Kirjoittaja jejoka »

he hee mullaki oli suunnitelmis rakentelu, mut nyt taidan kyl mennä iha vaa ostaa. Hyvä ettei pikku neiti 6kk heränny ku äiti hihittelee vieressä :D Ja sit ihmettelin kaikki vuodet et mitä hauskaa täs harrastukses on ennen ku tänä syksynä korkkasin toisen koiran tilalle heti "vain" 50, 100 & 115L lotjat 8-) kaloi et tartte opetta sisäsiisteiks ja siin samal miettii et mihin muksun tunkee käytön ajaks. Täytyy kyl myöntää et ainaki viel ollu hauskaa, toivotaa et kiinnostus jatkuu viel alku ihanuuden jälkee :)
Minä, lapsi vm -11, pari koiraa vm -10 & -12 sekä vettä ties missä ja miten paljon. Sit viel pitäis keksii mitä tekee vapaa-aikanaan...
joedoe
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja joedoe »

Aika sissejä olette!! :mrgreen: Hienosti kirjoitettu stoori pisteet siistä :P
900l kiekkola, 400l monnila/plekola ja 360l ???
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”