Niinpä niin. Lähtöhinta oli 20 euroa, mutta se nyt on jo pilkunviilausta.Jep, ehkä näinkin, mutta toisaalta jos kalan arvo on esimerkiksi nyt se 45 euroa niin eikö ole aivan järkevää aloittaa huutaminen 15 eurosta? Tuntui, että monet kalat ja kasvit menivät muutenkin pohjahinnalla, joten olisihan se nyt myyjän kannalta aika hullua laittaa pohjahinnaksi vaikkapa se 1 euro. Huutajien pitäisi vain olla hintatietoisempia ja hoksata, että ko. kasvi tai kala on _silti_ sikahalpa, vaikka sen pohjahinta olisikin kympin tai viisitoista egeä.
Mitä ostit TAS:n huutokaupasta ja muuta jälkipuintia
Valvoja: Moderaattorit
-
Raffu
- Junior Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Mies
I like pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals. - Winston Churchill
-
Pallokala
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
Mulle olis sampimonni kelvannut olemassaolevan kaveriksi, mutta mitään kaupan hintaa (montaa kymppiä) en sellaisesta maksaisi vaikka olisi kuinka iso. Minä kun tykkään ostaa kalani nuorina ja kasvatella niitä itse vuosien mittaan, enkä miettiä koskahan tuo kuolee vanhuuteen...
Tosi kivaa oli huutokaupassa, ostin kivoja kasveja, helmisukarapuja ja parven todennäköisiä hohtomiljoonakaloja. Myytyä sain mukavasti tekniikkaa ym. tavaraa, vain pikkurojua sai kantaa takaisin, vähän kuten arvelinkin.
Minulla oli se etu ostamisessa, ettei miehellä ole valtaa puuttua raha-asioihini, joten sain ihan rauhassa tuhlata
Päivää pilasi vain paha flunssa, joka melkein esti lähtöni ja omaa evästä olisi saanut olla mukana, varsinkin kun lounasta ei ehtinyt syödä ollenkaan, aamupäivä meni matkustaessa ja tälläkin kertaa paikalle oli vaikea löytää, ihan viime tingassa sain myyntitavarani paikalle.
Kiitos kaikille järjestäjille!
Tosi kivaa oli huutokaupassa, ostin kivoja kasveja, helmisukarapuja ja parven todennäköisiä hohtomiljoonakaloja. Myytyä sain mukavasti tekniikkaa ym. tavaraa, vain pikkurojua sai kantaa takaisin, vähän kuten arvelinkin.
Minulla oli se etu ostamisessa, ettei miehellä ole valtaa puuttua raha-asioihini, joten sain ihan rauhassa tuhlata
Päivää pilasi vain paha flunssa, joka melkein esti lähtöni ja omaa evästä olisi saanut olla mukana, varsinkin kun lounasta ei ehtinyt syödä ollenkaan, aamupäivä meni matkustaessa ja tälläkin kertaa paikalle oli vaikea löytää, ihan viime tingassa sain myyntitavarani paikalle.
Kiitos kaikille järjestäjille!
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
-
Adrianna
- Elite Member

- Akvaarioseurat: LAS
- Viesti:
Ähky, siis Tas:ia tarkoitin vaikka Has tuolla kirjoitin. Äkkiäkös sitä nyt T ja H menee sekaisin
.
Tyttöjä noille en itsekään hankkinut ihan tarkoituksella, poikien elämä on rauhallisempaa ilman jatkuvaa naistennarraamista. Tottakai jos niitä haluaa kasvattaa ihan kunnolla niin naaraita olisi hyvä olla. IMHO seura-akvaariossa on turha pitää molempia sukupuolia, jollai ole valmis hankkimaan monta, monta naarasta yhdelle poitsulle. Toivottavasti kotiutuivat pojat hyvin, sattuiko tuohon pussiin yhtään ylämiekkaa tai muuta "outoa" evämuunnosta?Pallokala kirjoitti:Tosi kivaa oli huutokaupassa, ostin kivoja kasveja, helmisukarapuja ja parven todennäköisiä hohtomiljoonakaloja.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
VesiEläin
- Elite Member

- Akvaarioseurat: TAS
En olisi raaskinutkaan luopua kaverista, muttakun oli vähän pakko. Uutta sukupolvea kun pukkaa, niin jostakin päin on aloitettava karsimaan. Ja tuon ison pötkylän tilalle mahtuu monta pientä.pauge75 kirjoitti:Mietin yhä miten joku raaski luopua tuosta sympaattisesta kaverista. Kiitos siis vesieläimelle!! Paljonko kaverilla on muuten ikää?
Se pääsee muutaman viikon päästä uiskentelemaan tuonne uuteen unelma-altaaseeni 850l, mikä on nyt parhaillaan vielä kypsymässä. Eli pääsi hyvään kotiinTäytyy hommata sille vielä tyttöseuraa jossain vaiheessa.
Hienoa, että pääsee viettämään eläkepäiviä noinkin isoon altaaseen.
Ikää pötkylällä on varmasti vuosia, en osaa arvioida, koska ei oo ollu meillä poikasesta asti.
Tässä yksi sympaattinen kuva vielä pötkylästä, sillä on aina ruokaa mukana;
http://sv.aqua-web.org/kuvat/levasampi.jpg
Vanhasta iästä huolimatta se tehtaili pienen naaraan kanssa muutaman kudun, joten poikasia voisi olla luvassa, jos sille naaraksen hankit.
Anna ukolle kesäkurpitsaa, se oli herkkuruokaa, tuli aina vastaan, altaan päätyyn kun kiikutin kurpitsaa sille.
Vessanpönttöönkö mun olis se pitäny sitten eläkepäiviä viettämään päästää?Pallokala kirjoitti:Mulle olis sampimonni kelvannut olemassaolevan kaveriksi, mutta mitään kaupan hintaa (montaa kymppiä) en sellaisesta maksaisi vaikka olisi kuinka iso. Minä kun tykkään ostaa kalani nuorina ja kasvatella niitä itse vuosien mittaan, enkä miettiä koskahan tuo kuolee vanhuuteen...
Toki otan siitä mielelläni rahaakin, kun olen maksanut siitä ja sen elättämiseen on muutama kesäkurpitsa ja tabletti mennyt.
Ihme jupinaa.
Kivaa oli meilläkin. Mukaan tarttui se toinen pussillinen helmimonnisia, yksi kanto, kasveja, paita, akvaario (mihinhän senkin laittaisi?) sekä jotain muuta tekniikkaan liittyvää. Eiköhän näillä eväillä pärjää kevään huutokauppaan saakka
.
Elämää eivät ole ne päivät, jotka ovat menneet vaan ne, jotka ovat jääneet mieleen.
-
Pallokala
- Advanced Member

Kyllä vain, tosin yksi löytyi kuolleena eilen, olin huomaavani että se haukkoi kovin henkeään aiemmin, taisi vain olla matkan rasitukset sille liikaa kun muut ovat tosi pirteässä kunnossa ja toimivat loistavina suojakaloina aiemmin aroille sinineontetroilleAdrianna kirjoitti:Toivottavasti kotiutuivat pojat hyvin, sattuiko tuohon pussiin yhtään ylämiekkaa tai muuta "outoa" evämuunnosta?
Ymmärsit sanani väärin, tarkoitin vain etten ymmärrä joidenkin ihmetystä siitä miksi näin iso kala meni niin halvalla vaikka se liikkessä maksaisi niin ja niin paljon, koska itse mielummin hankin kalat keskenkasvuisina jotta voin seurata kun ne kasvavat. En milään muotoa halunnut arvostella sinua komean kalasi myymisestä.Pallokala kirjoitti:
Mulle olis sampimonni kelvannut olemassaolevan kaveriksi, mutta mitään kaupan hintaa (montaa kymppiä) en sellaisesta maksaisi vaikka olisi kuinka iso. Minä kun tykkään ostaa kalani nuorina ja kasvatella niitä itse vuosien mittaan, enkä miettiä koskahan tuo kuolee vanhuuteen...
VesiEläin:
Vessanpönttöönkö mun olis se pitäny sitten eläkepäiviä viettämään päästää?
Toki otan siitä mielelläni rahaakin, kun olen maksanut siitä ja sen elättämiseen on muutama kesäkurpitsa ja tabletti mennyt.
Ihme jupinaa.
P.A.L.L.O.K.A.L.A