Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.
Ei tää akvaarioseuran perustaminen nyt oikein taida ottaa tulta alleen täällä Tai sit yhteistoimin vaan sillei "epävirallisesti" järkätään kesällä joku kokoontuminen, myyjäiset tahi jotain muuta ja katotaan kuinka paljon porukkaa tulee, josko innostus siitä kasvaisi!
HOI HOI!! Voitin 2 lippua petexpo messuille mutta minulla ei ole kyytiä. Joko myyn nuo lippuset tai jos jotain kiinnostaisi lähteä kanssani tuonne niin olisin iloinen. osallistuisin matkojaen makseluun
Myös pelkkää lippua vastaan voisin kyydin huolia!
1 kääpiöluppa, 3 gerbiiliä, Sekä tietysti 150l vettä sekä mieheke
Aattelin tännekkin ilmoittaa että olis toi 365l allas tekniikkoineen myynnissä, jos jonkun tuttu on allasta vailla! Allas pyörii vieläkin tyhjillään, jottei bakteeri kanta kuole, vaikka bakteerit säilyvätkin pitkään kuivassa, niin allas saadaan nopeammin käyntiin, kun tuoreet kaikkineen.
JAA asiasta kymmenenteen... kävikös kukaan expossa? Oliko minkälainen teatteri tänä vuonna siellä? Altaita tai muuta messumyyntiä?!
Mie oon ite sukliksia tilannut Lappeenrannan Faunaan, joskin ei ole varmaa saavatko niitä. Pistelen tänne vaikka viestiä, jos onnistuvat saamaan, varmaan tilaavat kuitenkin sen enemmän kuin sen 2-3 mitä pyysin...
Itte tilaan jatkossa suoraan netistä, joko Saksasta tai sitten Briteistä. Nytten tulossa kaksi pakettia kotia taas... Yksi tuli ihan mukavasti kotia ja kaikki kasvit hengissä. Toista odottamassa, pari viikkoa ollut tulossa.
eriador kirjoitti:Mie oon ite sukliksia tilannut Lappeenrannan Faunaan, joskin ei ole varmaa saavatko niitä. Pistelen tänne vaikka viestiä, jos onnistuvat saamaan, varmaan tilaavat kuitenkin sen enemmän kuin sen 2-3 mitä pyysin...
Sattuipa sopivasti sitten. Itse olen hankkimassa isompaa parvea, jos vain jostain löytyy. Olisi todella kiva, jos tosiaan voisit vaikka tänne pistellä viestiä sitten suklistilanteesta.
Hei, kyselisin, josko joku haluaisi 3-4 sakurasukarapua? 5 eurolla saa mukaan täyden ruokapurkin sukaravuille tarkoitettuja rakeita. Ja haluaisin ostaa neolamprologus multifasciatuksia, jos joltain liikenisi lähialueelta muutama ylimääräinen?
Nyt kun kesäloma alkoi, niin aikaa suursiivoukselle, eli kasvien vähennys minimiin. Voisin tehdä vaihtarit jaavansaniaisiin tai anubiakseen, myös raha kelpaa. Jos joku tarvitsee niin ylimääräisenä olisi ainakin kaksi isoa jättivesimiekkaa ja yksi pieni, jaavansammalta ja myös pieniä vallisnerian taimia löytyy... Mieluiten nouto, mutta mahdollista tuonti esim. keskustaan. YV.
Piiitkästä aikaa taas palstalla. Kouvolassa on suklaarihmoja ainaskin kahdessa kaupassa eli ei ne niin kovin harvinaisia ole. Siellä on muutenkin nykyisin mukava tarjonta; Faunattareen ja Petsikseen saa tilattua mitä vaan keksii pyytää ja normivalikoimassakin on erikoisuuksia. Muiden liikkeiden palvelut eivät näistä lappeenrantalaisista eroa.
Kasvit menee roskiin, jos kukaan ei halua.. Samoin sukaravut joutuu ahvenien ruuaksi, jos kukaan ei niitä pelasta rapulaansa pian. Viikonloppuun asti odottelen, YV:llä kyselyt.
Minäkin voisin nyt tässä kesäloman kunniaksi alkaa siivoilla tuota akvaariota. Sen verran levä lisääntynyt ja kasvit kasvaneet että olisi jo ehkä aika. Ja nyt kun vihdoin olisi rahaa ahven pariskuntaan voisi sellaiset käydä ostamassa.
Mie meinasin elvytellä 1,5 vuotta sitten olosuhteiden pakosta lopahtaneen akvaarioharrastuksen.
Joten miulle voi yrittää myydä altaan - valmista kalastoa en kyllä ihan välttämättä huolisi, koska yksi kivoimmista asioista on sen suunnittelu ja rakentaminen.
Yksi 128l allas löytyy, siinä asustaa "tulilisko", jonka lajista ei ole tarkkaa tietoa. Ikää hänellä on vähintään 9 vuotta.