Kuvia akvaarioistanne 4
Valvoja: Moderaattorit
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
Re: Kuvia akvaarioistanne 4
Vau. Tuollaisia oksankäkkäröitä olisi meilläkin haussa tulevaan isoon altaaseen (kiitokset Marille kuorintavinkistä täältäkin). Omat omput ovat kuitenkin vasta taimia, eivätkä naapurit paljon puitaan leikkaa. Koiralenkeillä olen yrittänyt kurkkia, josko jossain pihassa olisi karsittu omenapuita; voisi käydä kyselemässä oksia kahjoksi leimautumisen uhallakin
.

Hietikkomalawila 714 l: Eclectochromis labrosus, Cyrtocara moorii, Copadichromis borleyi, Synodontis lucipinnis.
Aasia 250 l: kääpiönuoliaisia, rusokiilakylkiä, viherimubarbeja, leväsukarapuja.
Aasia 250 l: kääpiönuoliaisia, rusokiilakylkiä, viherimubarbeja, leväsukarapuja.
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: TAS
Pitänee itsekin tutustua paremmin omenapuunoksiin akvaariosisusteena. Noita reilu 50 vuotta vanhoja ylikasvaneita puita kun on tontti täynnä ja uhkaavat tulla myrskyjen aikaan aina olohuoneen ikkunoista läpi. Riittäis varmaan useampaan altaaseen.
650 + 275 litraa vettä ja aika monta osaomistuskarvakorvaa
-
- Starting Member
Noniiiin pikkaisen päivitystä!!
Eli kasvit tuplattiin, pandat pääsivät uuteen altaaseen, lämpötiloja nosteltiin..... Ja kiekot! Niitä tuli nyt 5 kappaletta!
Aivan ihania ja persoonallisia, allas ei niin täydeltä näytäkkään (toki 3 kiekkoa ovat vielä ihan vauvoja) joten ajattelin nyt saman tien sitten kuitenkin sen kuudennen tänään hakea
Kuvaa, (kiekot olivat olleet altaassa ehkä 2 minuuttia, pakkohan niitä oli sitten mennä kuvaamaan);
[img]http://mun_ali.webs.com/kiekot%20019.jpg[/img]
Oranssit kaverit;
[img]http://mun_ali.webs.com/kiekot%20012.jpg[/img]
Poseerausta "Kasvittomassa päädyssä";
[img]http://mun_ali.webs.com/kiekot%20016.jpg[/img]
Nokian kamera saa kalat näyttämään kyllä suoraan sanottuna rumilta ja epämuodostuneilta, tai sitten en osaa vaan kuvata
Mutta kaikki ihan pyöreitä ja symmetrisiä, vielä kun palauttavat komean pukuloistonsa niin sitten täytyy jostain kunnon kamera saada lainaan!
Pörräävät koko ajan ihan etulasissa, josta olen positiivisesti yllättynyt. Tai ehkä sitten pelkäävät jonkun merihirviön hyökkäävän kasvustosta niin eivät sinne uskalla mennä![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Eli kasvit tuplattiin, pandat pääsivät uuteen altaaseen, lämpötiloja nosteltiin..... Ja kiekot! Niitä tuli nyt 5 kappaletta!
Aivan ihania ja persoonallisia, allas ei niin täydeltä näytäkkään (toki 3 kiekkoa ovat vielä ihan vauvoja) joten ajattelin nyt saman tien sitten kuitenkin sen kuudennen tänään hakea

Kuvaa, (kiekot olivat olleet altaassa ehkä 2 minuuttia, pakkohan niitä oli sitten mennä kuvaamaan);
[img]http://mun_ali.webs.com/kiekot%20019.jpg[/img]
Oranssit kaverit;
[img]http://mun_ali.webs.com/kiekot%20012.jpg[/img]
Poseerausta "Kasvittomassa päädyssä";
[img]http://mun_ali.webs.com/kiekot%20016.jpg[/img]
Nokian kamera saa kalat näyttämään kyllä suoraan sanottuna rumilta ja epämuodostuneilta, tai sitten en osaa vaan kuvata

Mutta kaikki ihan pyöreitä ja symmetrisiä, vielä kun palauttavat komean pukuloistonsa niin sitten täytyy jostain kunnon kamera saada lainaan!

Pörräävät koko ajan ihan etulasissa, josta olen positiivisesti yllättynyt. Tai ehkä sitten pelkäävät jonkun merihirviön hyökkäävän kasvustosta niin eivät sinne uskalla mennä
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Advanced Member
Menen tänään mutsille niin aion käydä katsomassa josko tuolla olisi vielä lisää pystyynkuolleita.
Ovat sairaan hienoja kyllä, vaikka itse sanonkin! Ja kalat tykkää ihan kauheasti. Mulla on noita oksia tuossa nyt 6 vielä kuorittavana, kaikki ei tietenkään altaaseen mahdu edes.

-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Mies
Tässä minun 30 litrainen nano. Altaassa on petokotiloita, sakurasukaravut ja sinisiä tiikeri sukaravut jolla punaiset silmät. Ensimmäiset sukikset tuli hieman yli 2vk takaperin ja nyt jo löytyy poikasia pitkin lasia.
Kasveina on Poimupatsulia, Bluxa Japonica ja joku Rotala takana.
Kasveina on Poimupatsulia, Bluxa Japonica ja joku Rotala takana.
- Liitteet
-
- Alanin nano
- nano.21.3.11.jpg (20.14 KiB) Katsottu 2414 kertaa
Sehän on ihan hieno nano.
Täällä on nyt tai ainakin pitäs olla kaikki altaani jotka on hyvin pitkälti kuvattu nyt illalla kun viimein on pöllyttämisen jälkeiset pilvet laskeutuneet, jostain syystä näyttää tyhjänä sivun, pitää klikkaa albumi kohtaa ni näkyy viimein. nokimonnisallas on hyvin sekavan tympeä ja sotkuinen mutta se onkin heille ja kardinaaleille pyhitetty paikka johon odottaa loistoideaa sisustuksessa.
338l, 250l ja 2x128l
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS
Kyllä mun (entisten) rapujen kelpaa tuolla Malawin hotellilla asustella! Ne tikrujen silmät on muuten keltaset/oranssit eikä punaset!
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAY, CorydoradinaeFinland
Thank:
Juu, laitakin kuvaa sitten, kun kepakot on paikoillaan, varmaan aikas "siistiä" sanois nuorempi väki
.
Juu, laitakin kuvaa sitten, kun kepakot on paikoillaan, varmaan aikas "siistiä" sanois nuorempi väki

SaksanpaimenKoira - kotisivut http://www.kamuteams.fi, kalajuttuja http://www.kamuteams.fi/Akvaariokalat.html
-
- Junior Member
L-27: Silmäähivelevä asettelu noissa tankeissa.
Hyvän näköistä, kun ovat kokonaisuutena. Ja kylläpä sopii nuo jawsit tuonne! Komiaa
Mitkä noiden altaiden mitat ja tilavuudet ovat?
Hyvän näköistä, kun ovat kokonaisuutena. Ja kylläpä sopii nuo jawsit tuonne! Komiaa

ekan altaan mitat on 150x50x45 eli reilu 300l, sitten on 100x50x50=250l missä on lehtikalat ja puna-aavetetrat mm. sitten räkissä on kaksi 128l olikos se 80x40x40 ja siihen jalustaa löytyy viel pystypuut ja yläkehikko et voi laittaa kolmannen altaan, muttei ole tahtonut peittää kokonaan tota laattaseinää. jos heivaa tuon joskus huoneen toiselle puolelle niin silloin voi tuuppasta seinään kiinni myös.stompy kirjoitti:L-27: Silmäähivelevä asettelu noissa tankeissa.
Hyvän näköistä, kun ovat kokonaisuutena. Ja kylläpä sopii nuo jawsit tuonne! Komiaa![]()
Ja isot kiitokset tietenkin kehuista.
338l, 250l ja 2x128l
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
- Viesti:
Hienoja nuo Panic-roomin Pigeonit.. Miulla on tuota värimuotoa myös. Ja rohkeimpia nyt ainaki on ollu Pigeonit.. Siniturkoosit kyllä tulee jo hyvänä kakkosena. 

-
- Advanced Member
Kiitti kaikille kehuista. Voinhan minä laiskoille keräilijöille noita kerätä ja kuoria jonkin verran pientä korvausta vastaankin. 

-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: TAS
Olisipa omakin nanoni noin siistin ja harmonisen näköinen, hieno! Omani on niin umpeenkasvanut että hyvä kun rapuja näkee, onneksi ovat värikkäitä niin erottuvatmalawi kirjoitti:Tässä minun 30 litrainen nano

25l rapula
+ tanimbarinsinikieliskinkki
+ tanimbarinsinikieliskinkki
Mitä vikaa on umpeenkasvaneessaMayhew kirjoitti:Olisipa omakin nanoni noin siistin ja harmonisen näköinen, hieno! Omani on niin umpeenkasvanut että hyvä kun rapuja näkee, onneksi ovat värikkäitä niin erottuvatmalawi kirjoitti:Tässä minun 30 litrainen nano

-
- Member
- Akvaarioseurat: Porin Akvaariokerho
- Sukupuoli: Mies
Komee toi kitaL-27 kirjoitti:Täällä on nyt tai ainakin pitäs olla kaikki altaani jotka on hyvin pitkälti kuvattu nyt illalla kun viimein on pöllyttämisen...
-
- Elite Member
Höh meijän kone ei näytä tuota L-27 kuvaa. 

Kiitos V154 pitkää tullu pidettyä sitä akvaarion päällä vain mut aatteli tuupatasen sinne pölyttymästä.
miljoonakala84: klikkaa sitä galleria kohtaa ni sitten aukee kansio, en käsitä vaikka laitan linkillä sen et olis kuvat suoraa ni ei se näytä sitä vaan heittää plankoksi sen.
miljoonakala84: klikkaa sitä galleria kohtaa ni sitten aukee kansio, en käsitä vaikka laitan linkillä sen et olis kuvat suoraa ni ei se näytä sitä vaan heittää plankoksi sen.
338l, 250l ja 2x128l
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: TAY
Tässäpä tällainen melko 'luonnon tilassa' oleva aloittelijan ensimmäinen allas..
Kasvit kasvavat niin kovaa vauhtia, että niitä saisi olla kokoajan pätkimässä..
Toisaalta mikäli hankin marmoritapparakaloja (ehkä suunnitelmissa), niin ne varmasti pitäisivät tuosta kasvikasasta pinnalla..

kulta akvaario on todella hyvä ypu saa kaikki jutut siellä

Mä mylläsin tänään oikeen urakalla isoa allasta ja vielä on vähän vaiheessa, mutta nyt näyttää tältä. Valtava määrä kasveja lähti ja melkein kaikki altaan päällä olevat kasvit mm.kaksi jumalattoman kokoiseksi levahtanutta saniaista. Nyt on altaassa oikeasti valoakin eikä ole pimeätä
saa nähdä miten kasvit asettuu, tosin muutaman paikkoja varmaan vielä vähä muuttelen
Oikealla nurkassa näkyvä juurikasa on kultaköynöksestä ja eivät ole kyllä ainakaan jäämässä sinne kuhan ovat väliaikaissijoituksessa. Samaisesta oikeasta nurkasta puuttuu näköjään parisenkymmentä senttiä, yksi kanto puuttuu kuvasta
Ehdotuksia saa antaa
Alempana rasborala johon saa myöskin antaa ehdotuksia

84l rapularasborala,40l vauvanaario +nelivarvaskilpikonna ja akaattikotiloita
-
- Member
112-litrainen altaani uusilla tehokkaammilla valaisimilla ja kasveilla 

- Liitteet
-
- Akvaarioni.jpg (118.75 KiB) Katsottu 2346 kertaa
Monniliinille tulee hieno allas, kun kasvit tuosta vielä kasvavat
Jalusta on kauniin näköinen.

-
- Member
Toivotaan. Tähän asti suurin osa kasveista ei ole kunnolla menestynyt, kun valoa on ollut liian vähän. Nyt pitäisi olla riittävästi, mutta vähän jänskättää silti, että mitä tosta sopasta syntyyPiia85 kirjoitti:Monniliinille tulee hieno allas, kun kasvit tuosta vielä kasvavatJalusta on kauniin näköinen.

Monniliinillä mukavan tasapainoisen näköinen allas 

84l rapularasborala,40l vauvanaario +nelivarvaskilpikonna ja akaattikotiloita