MÄ HALUUN SEN TAKASIN!
Oli niin kaunis.
Valvoja: Moderaattorit

Hyppään autoon ja karautan paikalle! Tarvisin tuon pienemmän. Mulla olis 104 mutteri, mutta vaikka kaunis onkin, en tykkää siitä jostain syystä... Tytölle hingutaan 60 litraisen tilalle hiukan isompaa... Mua vaivaa suunnattomasti sen altaan lasin naarmut. Pieniä, mut just katselukohdalla.... Silikoonia en jaksais alkaa vaihteleen minäkään, mut kaippa sekin nyt menis....MA7xGE kirjoitti:En mä mitään silikoonata osaa!![]()
Ja T-T:tä on tullut hyväksikäytettyä jo tarpeeksi vinkumalla toi mutteri ja saavillinen kasveja kerran kuussa.![]()
Tuu sää hei hakemaan noi altaat!

Haluutko ottaa korutkin?urppis kirjoitti:Hyppään autoon ja karautan paikalle! Tarvisin tuon pienemmän. Mulla olis 104 mutteri, mutta vaikka kaunis onkin, en tykkää siitä jostain syystä... Tytölle hingutaan 60 litraisen tilalle hiukan isompaa... Mua vaivaa suunnattomasti sen altaan lasin naarmut. Pieniä, mut just katselukohdalla.... Silikoonia en jaksais alkaa vaihteleen minäkään, mut kaippa sekin nyt menis....MA7xGE kirjoitti:En mä mitään silikoonata osaa!![]()
Ja T-T:tä on tullut hyväksikäytettyä jo tarpeeksi vinkumalla toi mutteri ja saavillinen kasveja kerran kuussa.![]()
Tuu sää hei hakemaan noi altaat!

No joo sama täällä, kaikki myynti-ilmotkin on aina Hesassa, Hyvinkäällä, Tampereella, Oulussa...urppis kirjoitti:En mä nyt ihan heti pääse tuleen.... Myy, jos joku ostaa... Mutta tässä kunhan tulee nuo lomat taas häiritsemään työntekoatulee reissua etelä suomeen. Ihan oikeesti Loimaan kupeesta pyyhkästään tuleen, jos tilanne on ennallaan, niin kyllä kelpaa... Hippasen ottaa aina päähän kun nuo hyvät mahdollisuudet on muutaman sadan kilometrin päässä. Hesaankaa ei viittis huitoa 600 kilometriä ihan vaan jonkin kalasen takia.... Kaloille tulee hyvä hinta... Toki reissussa sitä samalla sit shoppailee isojen kaupunkien antimia...

Näin mäkin sen tekisin.urppis kirjoitti:Ouluunkin on minun mittakaavan mukaan liikaa matkaa. Itseasiassa tykkään ajaa autoa ja mikäs tuossa lähtiessä, mutta mies ja nuo lähimmät sukulaiset ei oikein ymmärrä, enkä jaksa kuunnella iänikuista muistuttelua siitä kuinka paljon laitan rahaa tähän harrastukseen jne... Senpä tähden yritän lähiseuduilta tarpeeni hankkia, enkä niistä juuri raportoi. Kantelen altaita sisälle ja ulos, muiden pyöritellessä silmiään... Kätevää, mutta hieman työlästä...
Tuollaisen Loimaan keikankin teen luultavimmin ilmoitusluonteisesti: "ai niin, Käännytääs Loimaan kautta ja haetaan yks akvaario samalla"Siinä kohassa on turha rykiä, kun p.....ka on jo housuissa...

Haa sitä ei tiedä monellako niimerkillä tässä kirjoitellaan...MA7xGE kirjoitti:Varo, Urppis, taisi näemmä tulla tarjouskilpa, ellet ole täällä kahdella nimimerkillä.

Jaan niin tämän tunteen, mun avokki nimittäin ei voi ymmärtää myöskään tätä akvaariohulluutta. Senpä takia oon jättäny liiat raportoinnit tekemättä. Onneksi mun äiti on yhtä akva-hullu ja ymmärtää mua paremmin ku hyvin, koska pakkohan sitä on aina päästä hehkuttaan uutta hankintaa tai kun kalat ovat kuteneet tai uutta sisustus ideaa tai...urppis kirjoitti:Ouluunkin on minun mittakaavan mukaan liikaa matkaa. Itseasiassa tykkään ajaa autoa ja mikäs tuossa lähtiessä, mutta mies ja nuo lähimmät sukulaiset ei oikein ymmärrä, enkä jaksa kuunnella iänikuista muistuttelua siitä kuinka paljon laitan rahaa tähän harrastukseen jne... Senpä tähden yritän lähiseuduilta tarpeeni hankkia, enkä niistä juuri raportoi. Kantelen altaita sisälle ja ulos, muiden pyöritellessä silmiään... Kätevää, mutta hieman työlästä...
Tuollaisen Loimaan keikankin teen luultavimmin ilmoitusluonteisesti: "ai niin, Käännytääs Loimaan kautta ja haetaan yks akvaario samalla"Siinä kohassa on turha rykiä, kun p.....ka on jo housuissa...

Voi, ollappa tuollainen äiti...urppis kirjoitti:Reps*MA7xGE kirjoitti:...
Toisaalta se mun sivupersoona varmaan lähettää mulle joskus kivoja pieniä meilejä, ei yv kun ihan meilejä.... Mulla oli alussa täällä avoin sp osoite, mut sit laitoin sen piiloon.. Just sen takia, et tääl silloin tällöin kaikenmaailman [b]k-p:[/b]t tulee jutustelemaan...
Meillä on muuten wippies verkko ja olen joskus miettinyt näitä foorumeita, kuinkahan moni on meikäläisen ip osoitteella kirjoitellut foorumeilla ja facebookissa ym... Ja taas eksyttiin aiheesta.
Myy vaan se allas, jos joku ostaa. Tuleehan noita.![]()
¨Paljon parempi nimike kuin "jästi".![]()
Ei mut tottakai säkin yrität!![]()
Suutun sulle jos et edes yritä!![]()
[RiSu] kirjoitti:Jaan niin tämän tunteen, mun avokki nimittäin ei voi ymmärtää myöskään tätä akvaariohulluutta. Senpä takia oon jättäny liiat raportoinnit tekemättä. Onneksi mun äiti on yhtä akva-hullu ja ymmärtää mua paremmin ku hyvin, koska pakkohan sitä on aina päästä hehkuttaan uutta hankintaa tai kun kalat ovat kuteneet tai uutta sisustus ideaa tai...urppis kirjoitti:Ouluunkin on minun mittakaavan mukaan liikaa matkaa. Itseasiassa tykkään ajaa autoa ja mikäs tuossa lähtiessä, mutta mies ja nuo lähimmät sukulaiset ei oikein ymmärrä, enkä jaksa kuunnella iänikuista muistuttelua siitä kuinka paljon laitan rahaa tähän harrastukseen jne... Senpä tähden yritän lähiseuduilta tarpeeni hankkia, enkä niistä juuri raportoi. Kantelen altaita sisälle ja ulos, muiden pyöritellessä silmiään... Kätevää, mutta hieman työlästä...

Mun äiti kans aina istuu ja ihailee. Juttelee mun kaloille ja muistelee: "tuollaisia sulla oli silloin kotona" "voi kuinka nuo tuolla on kultaisia" Mutta anoppi ei ymmärrä. Kun ostin tään juwel vision 450 altaan nauroi se isoon ääneen aina tänne tullessaan. "vai tuollainenko se sit on hahahah" "no onpa sulla nyt akvaario" Ja kun keittiöö menin kaffetta keittään, olkkarista kuului supi, supi jne.. Sit lapsille sanoi "teiän äiti on päästään vialla" Jee kiva kun 3 vuotias sit päiväkodissa hihkasee "meiän äiti on päästään vialla".. jep jep.. Sit ku se viel silmät kirkkaana juttelee täteille "äiti laittoi eilen kiljupöntön" Jee. Jos en olisi ollut itse lastensuojelussa töissä ja nuo sossut ei tuntisi mua, ollisivat varmaan täällä oven takana tarkistelemassa, millainen hörhö täällä asuu. LOL![RiSu] kirjoitti:Jaan niin tämän tunteen, mun avokki nimittäin ei voi ymmärtää myöskään tätä akvaariohulluutta. Senpä takia oon jättäny liiat raportoinnit tekemättä. Onneksi mun äiti on yhtä akva-hullu ja ymmärtää mua paremmin ku hyvin, koska pakkohan sitä on aina päästä hehkuttaan uutta hankintaa tai kun kalat ovat kuteneet tai uutta sisustus ideaa tai...urppis kirjoitti:Ouluunkin on minun mittakaavan mukaan liikaa matkaa. Itseasiassa tykkään ajaa autoa ja mikäs tuossa lähtiessä, mutta mies ja nuo lähimmät sukulaiset ei oikein ymmärrä, enkä jaksa kuunnella iänikuista muistuttelua siitä kuinka paljon laitan rahaa tähän harrastukseen jne... Senpä tähden yritän lähiseuduilta tarpeeni hankkia, enkä niistä juuri raportoi. Kantelen altaita sisälle ja ulos, muiden pyöritellessä silmiään... Kätevää, mutta hieman työlästä...

Tämä riittääkin sanakirjaan kohtaan: Hokema.urppis kirjoitti:...
vain akvaarioon hurahtanut voi ymmärtää...