Hinnaksi 98 l akvaariolle?
Valvoja: Moderaattorit
Hinnaksi 98 l akvaariolle?
Osaisikohan joku arvioida, paljonko voisi pyytää 98-litraisesta hyväkuntoisesta akvaariosa? Kalakantamme luonnollisesti pikkuhljaa vähetessä päädyimme lopettamaan akvaarion pidon, ja nyt kuolivat viimeisetkin fisut ja akvaarion voisi myydä. Akvaarion mukana tulisi lamppu ja jotain lisukekrääsää, muttei suodatinta.
Parempi tietää kuin olla tietämättä.
Jos todellakin on kyseessä hyväkuntoinen allas... se on niin suhteellinen käsite että itse en käytetyn altaan kaupassa luota pätkän vertaa tuohon käsitteeseen. Toiselle altaan pitää hyväkuntoisena olla naarmuton, toiselle ei pikkunaarmut haittaa, toisella riittää että vesi pysyy sisällä, itsestäni hyväkuntoisessa akvaariossa pitää olla virheettömät silikonit. Jos on näin ja ainakin kaksiputkinen valaisin niin itse maksaisin 50e.minna.o1 kirjoitti:itse ehkä maksaisin 60-80e..
-
- Member
- Sukupuoli: Mies
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: tas
- Sukupuoli: Nainen
Pyydät vaan reippaasti satasta ja toivot, ettei ostajat ole oikein perillä asioista. Uuden 100 litraisen ja jonkun valaisimen saa noin seitsemällä kympillä ja käytetystä maksaisin ehkä 1/3-1/2 siitä. Mutta mutta, arvohan on suhteellinen asia ja on moraalisesti arveluttavaa antaa tyhmien pitää rahansa!