Jokeri kirjoitti:Silloin, kun elämä mättää turpaan oikein urakalla, voi istahtaa katselemaan akvaarion elämää. Viime aikoina turpaan on tullut sen verran, että soisi enemmänkin hetkiä istua ihmettelemässä kalojen elämää

Ei voi muuta kuin olla kanssasi niin totaalisen samaa mieltä. Kelliksellä tässä varmaan oltais ilman kaloja

Sopii toivoa, että meidän ihmisten elämä menisi enemmän tuohon Möhkökalan kuvailemaan suuntaan.
Möhkökala kirjoitti:Ehkä se on se kalojen huoleton elämä, ei mitään harmeja eikä huolia, olisipa meidänkin elämä yhtä leppoisaa,huoh
Jos kaloille jostakin olen kateellinen, niin juuri tuosta, että niiden elämä on huolista vapaata sopivassa seurassa. Hmm... Sopivassa seurassa meillä ihmisilläkin menee erittäin hyvin. Mitä tästä opin. Ehkä minun henk.kohtaisen "seura-akvaarion" kokoonpano ei ole aivan ihanteellisen yhteensopiva, kun koko ajan pukkaa stressiä ja harmeja. Taitaa olla aika kaukana siitä. Nyt juuri kun olen pääsemässä talvilomalle, niin menin kehno vielä sairastumaan flunssaan. Kuka tulisi ja heittäisi lääkettä altaaseen, niin parantuisin
-Jaani-