Mikä minun miekkapyrstönaaraaseni on mennyt, kun se seuraa yhtä käpiörihmakalanaarasta ja näykkii sen kylkiä. Tätä on tapahtunut jo parin päivän ajan.
Ihmeissäni olen tästä. Nähty vastaavaa..?
Miekkapyrstönaaras kiusaa
Valvoja: Moderaattorit
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Miekkapyrstöillä varoitetaan usein olevan taipumusta näykkimiseen. Ihan normaalia, mutta voi aiheuttaa ikäviä vammoja ja stressiä rihmakalalle. Kannattaa erottaa kalat, ja tiedät varmaan etteivät kyseiset lajit muutenkaan kuulu samaan altaaseen?
520- ja 110-litraiset, erinäisiä projekteja tulilla ja paljon kasveja.
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
Hei!7330 kirjoitti:Miekkapyrstöillä varoitetaan usein olevan taipumusta näykkimiseen. Ihan normaalia, mutta voi aiheuttaa ikäviä vammoja ja stressiä rihmakalalle. Kannattaa erottaa kalat, ja tiedät varmaan etteivät kyseiset lajit muutenkaan kuulu samaan altaaseen?
Sinulle ja kaikille muillekin tiedoksi: olen vihdoinkin saanut ostettua toisen akvaarion ja saan eroteltua kalat eri altaisiin.
Minulla on ollut altaassa erilaiseen veteen kuuluvia kaloja siksi, että akvaarioliikkeessä sanottiin niiden käyvän yksiin hyvin!!! Aloittelijana uskoin kaiken sinisilmäisesti.

Nyt siis palstalaiset voivat lopettaa kalojeni hyvinvoinnista murehtimisen. Minä ja kalani olemme tietysti onnellisia!