Miekkapyrstönaaras kiusaa

Synnyttävät ja kutevat hammaskarpit. Miljoonakalat, mollit, platyt, killikalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Calatar
Junior Member
Junior Member

Miekkapyrstönaaras kiusaa

Viesti Kirjoittaja Calatar »

Mikä minun miekkapyrstönaaraaseni on mennyt, kun se seuraa yhtä käpiörihmakalanaarasta ja näykkii sen kylkiä. Tätä on tapahtunut jo parin päivän ajan.

Ihmeissäni olen tästä. Nähty vastaavaa..?
7330
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 7330 »

Miekkapyrstöillä varoitetaan usein olevan taipumusta näykkimiseen. Ihan normaalia, mutta voi aiheuttaa ikäviä vammoja ja stressiä rihmakalalle. Kannattaa erottaa kalat, ja tiedät varmaan etteivät kyseiset lajit muutenkaan kuulu samaan altaaseen?
520- ja 110-litraiset, erinäisiä projekteja tulilla ja paljon kasveja.
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
Calatar
Junior Member
Junior Member

7330 kirjoitti:Miekkapyrstöillä varoitetaan usein olevan taipumusta näykkimiseen. Ihan normaalia, mutta voi aiheuttaa ikäviä vammoja ja stressiä rihmakalalle. Kannattaa erottaa kalat, ja tiedät varmaan etteivät kyseiset lajit muutenkaan kuulu samaan altaaseen?
Hei!

Sinulle ja kaikille muillekin tiedoksi: olen vihdoinkin saanut ostettua toisen akvaarion ja saan eroteltua kalat eri altaisiin.

Minulla on ollut altaassa erilaiseen veteen kuuluvia kaloja siksi, että akvaarioliikkeessä sanottiin niiden käyvän yksiin hyvin!!! Aloittelijana uskoin kaiken sinisilmäisesti. :frown:

Nyt siis palstalaiset voivat lopettaa kalojeni hyvinvoinnista murehtimisen. Minä ja kalani olemme tietysti onnellisia! :P
naatti
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: JAS

Viesti Kirjoittaja naatti »

^ Et varmasti ole ensimmäinen aloittelija, jolle myydään vääränlaisia kaloja. Ole iloinen, ettei sinulle muuttanut vaikka haimonni :roll: Mutta mukava kuulla, että olet hankkinut toisen akvaarion. Minkäköhänlaisen?
Calatar
Junior Member
Junior Member

63-litrainen alumiinikehyksinen lootahan se on. Suodatin, lämmitin loisteputkivalaisin siihenkin tuli niin kuin ensimmäiseen 140-litraiseenkin.

Vai mitä mahdoit haluta tietää...?
naatti
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: JAS

Viesti Kirjoittaja naatti »

Kummat siihen meni :mrgreen:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Hammaskarpit”